خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین تصریح کرد: بسیج امروز نه تنها در مقابل تمام تهدیدات وتحریم ها با اقتدار ایستاده بلکه در تمام عرصه های مختلف اقتصادی وسازندگی وسیاسی و علمی نقش اثر گزاری داشته است.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۲۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین بمناسبت هفته بسیج مراسمی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین وسازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد.

در این مراسم که با حضور جمعی از طلاب، روحانیون و مدیران دستگاههای اجرایی استان و مدیران مدارس علمیه حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج با اقتدار وبا بصیرت ما در تمام عرصه های مختلف حضوری موثر وتاثیر گزاری داشته است.


نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) که با آن دور اندیشی بالاخود در 5 آذر این نهاد مقدس را تاسیس نموده وامروز یکی از با اقتدارترین نیروهها محسوب می شود.

حجت الاسلام عابدینی افزود: باید فرهنگ ارزشمند بسیج و بسیجی در جامعه بیشتر تبیین و ترویج شود که مایه یاس ونابودی آنان است.

وی ادامه داد: رسالت بسیج وبسیجیان ما روشنگری اولویت اصلی این عزیزان باشد وتلاش نمایند که عضوی موثر وروشنگر وبا بصیرت در جامعه بوده وبتوانند در مقابل تمام تهدیدات وتطمیع ها مقاوم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی کسی که همه منافعش را زیز پا گذاشته وخداوند را مدنظر داشته وهمیشه گوش به فرمان ولایت می باشد.

امام جمعه قزوین به هوشیاری بسیجیان در برابر همه تهدیدات دشمنان افزود: بسیج وبسیجیان ما امروز باید بیش از همه هوشیار در برابر همه تهدیدات  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی  باشند که اگر در  این رسالت بزرگ کوتاهی نمایند قطعا مقصر در برابر مردم وآحاد جامعه می باشیم.

وی ادامه داد: امروز تمام فتنه ها ونیرنگ ها بوجود آمده که هموشاری در برابر این فتنه ها بسیار ضروری وبا اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به فتنه انگیزی گروهک تروریستی ووحشی داعش در منطقه عنوان داشت: این گروهک وحشی داعش که زمانی بود که کشورهای اروپایی از آنها حمایت می کردند امروز در کشور خودشان با حضور خود رعب ووحشتی را به دل آنها نهاده است .

در پایان این مراسم به 20 نفر از طلاب نمونه در مسابقات ورزشی بسیج وهمچنین از مدیران نمونه مدارس علمیه تقدیر شد.

1003/پ308/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها