سهم اصلی امنیت کشور را حاج بندر اسدی ها به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یادواره سردار شهید حاج بندر اسدی طراح پل خیبر در عملیات بدر، با عنوان "شهید آبروی محله" در مسجد ولی عصر (عج) با حضور مسئولین شهرستان ، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار ایوان برگزار گردید.

حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان در این یادواره اظهار کرد : مردم شریف شهرستان ایوان باید به داشتن چنین فرزندانی افتخار کنند ، وظیفه ما این است کاری کنیم تا نسل آینده و جوان ما چنین غیور مردانی را بیشتر بشناسند.

وی ادامه داد : بسیج یعنی ایثار بسیج ، یعنی شهادت ، یعنی حاج بندر اسدی ، رشادت و دلاور مردهای این بزرگمرد را باید از زبان سردار شهید حاج صارم طهماسبی می شنیدید که خاطرات عجیبی از دلاوری های ایشان داشتند.

امام جمعه شهرستان افزود : ما امروز یادواره های شهدا را برای خودمان برگزار می کنیم تا بدانیم سهم اصلی این امنیت را حاج بندر اسدی ها بدست آوردند ما این یادواره ها را برگزار می کنیم تا کسانی که حواسشان از شهدا پرت شده است ، قدردان شهدا باشند.

حجت الاسلام لروند گفت : یکی از شهدا به خانواده اش وصیت کرد وقتی که من شهید شدم برای من گریه نکنید ، گریه تان را بگذارید برای وقتی که بی حجابی در جامعه رواج پیدا کرد ، امام صادق به یکی از اصحابشان می فرمایند وقتی دیدی ظلم و ستم همه جا را فرا گرفت و قرآن ها فرسوده شده و بدعت ها آشکار گردید ، هروقت حرمتها شکسته شد و زمانی که دیدی حلال خدا حرام و حرام خدا حلال شد و زمانی که دیدی مردم برای غیر خدا به حج می روند و . . . از خدا تقاضای نجات کن.

ارسال نظرات