خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان قم گفت:تعداد بسیجیان حوزه علمیه قم بالغ بر ۱۲ هزار نفر است و بیش از ۴۵ پایگاه بسیج در مدارس علمیه در حوزه علمیه داریم که بسیار مفید، مؤثر و با نشاط در طول سال تحصیلی انجام وظیفه می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال طی سخنانی با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج همانگونه که امام(ره) ترسیم کردند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک فرهنگ و تشکیلاتی است که در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب نقش بسزایی در طول دفاع مقدس و پس از پایان یافتن دفاع مقدس از خودش نشان داده است.

وی بیان کرد: بسیج یک کارنامه بسیار ارزشمندی در صحنه‌های مختلفی غیر از جنگ مانند اقتصاد مقاومتی دارد و نقش بسزایی در تمامی عرصه‌ها داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه ابتکار امام (ره) در تأسیس بسیج تضمین کننده همه اصول و ارزش‌های نظام بوده است گفت: در عراق و در کشورهای دیگر اگر توفیقی در مبارزه با طاغوت دارند به این دلیل است که بسیج مردمی مدافع نظام نقش جدی ایفا کرده‌اند.

وی ابراز داشت: به همان اندازه‌ای که در دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس از قشر با برکت و مقدس بسیج استفاده کرده‌ایم به همان اندازه توفیقات عظیمی را نیز به دست آورده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال افزود: اگر بخواهیم این مملکت سرافراز باقی بماند و پرچم آن را به دست پرتوان امام زمان(عج) بدهیم، یکی از راهکارهای آن حفظ این ارگان مردمی و مقدس و بسیار تعیین کننده است.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه علمیه قم در هفته بسیج گفت: به مناسبت آغاز هفته بسیج در چهارشنبه شب یک محفل با عظمتی در مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد و ملاقات با خانواده بسیجیان و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های حوزه علمیه در این هفته است.

مدیر حوزه علمیه استان قم تصریح کرد: تعداد بسیجیان حوزه علمیه قم بالغ بر 12 هزار نفر است و بیش از 45 پایگاه بسیج در مدارس علمیه در حوزه علمیه داریم که بسیار مفید، مؤثر و با نشاط در طول سال تحصیلی انجام وظیفه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای خاصیت تعبد و ایثار نسبت به ولایت‌فقیه و اصول مقدس نظام جمهوری اسلامی است گفت: به همان اندازه که ارکان نظام در مسیر حفظ ارزش‌های نظام و اصول انقلاب تمام اهتمام خود را دارند بسیج هم جدای از جناح بندی سیاسی تمام تلاش خود را در دفاع از نظام، انقلاب و تعبد از شخصیت اول نظام و ولی فقیه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال عنوان کرد: تعبد و ایثار در تمام جریان‌های دفاع مقدس و پس از آن یکی از خصوصیت‌های منحصر به فرد بسیج است که هیچ‌گاه این اصل را با افتادن در جریان‌های سیاسی مخدوش نکرده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها