خبرهای داغ:
رئيس سازمان بسيج رسانه در گفت و گو با بسيج خبر داد:
خبرگزاري بسيج: رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از افتتاح مرکز مطالعات راهبردی بسیج رسانه استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
رضا صفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان با اشاره به افتتاح مرکز مطالعات راهبردی بسیج رسانه اصفهان اظهار داشت: مرکز مطالعات راهبردی بسیج رسانه استان اصفهان با هدف مطالعات ساختاری و ارائه سند چشم انداز در حوزه رسانه ها با همکاری مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز رسانه ها در هزاره سوم نقش قابل توجه و تاثیرگذاری دارند و لازم است اصحاب رسانه و مطبوعات در زمینه های مطالعات راهبردی نیز فعالیت نمایند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه امروز رسانه ها به عقل حقیقت ساز دنیای مدرن تبدیل شده اند، بيان داشت: عقل امروز در کنار همه ضروریات زندگی یک محیط رسانه ای، از مديريت هوشمندانه افکار عمومی بهره گيري مي كند تا به واسطه آن دنیایی شکل گیرد که بدون خبرنتوان درآن زندگی کرد.

وي افزود: میل به آگاهی و شناخت، از نیازهای ذاتی انسان‌هاست كه به شكل‌های گوناگون ظهور می‌كند هر فردی به دنبال آگاهی از رویدادها گوناگون بخصوص محیط زندگی خویش است و همواره با پرسش‌های گوناگونی رو به‌ رو می‌شود كه او را نیازمند منابع اطلاعاتی و آگاهی می‌كند تا از طریق آنها به درك محیط پیرامون خود برسد گذر از جوامع ابتدایی و پیچیده شدن روابط اجتماعی و سیاسی، منابع اطلاعاتی جدیدی را می‌طلبد تا افراد به وسیله آنها بتوانند به این نیاز خود پاسخ دهند.

صفري تأكيد داشت: این سازمان جهت انجام برنامه های راهبردی وکاربردی وپرهیز از اقدامات سطحی مبادرت به راه اندازی مرکز مطالعات راهبردی به ریاست دکتر محسن حاج کاظمیان نموده است که از اساتید و فعالان حوزه رسانه است.

وي گفت: این آیین چهارشنبه 4 آذر ساعت 15 در محل علمی کاربردی گروه انتخاب واقع در خیابان پروین ابتدای عسکریه دانشگاه انتخاب برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها