ایجاد 8هزار شغل خانگی گامی در جهت اقتصاد مقاومتی است

تاکنون 8 هزار شغل خانگی، کوچک و زودبازده که رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته باشد، ایجاد شد و با اشتغال در این زمینه رونق مناسبی ایجاد شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در نکا، اظهار کرد: آرامش امروز جامعه ما مدیون رشادت‌های از خود گذشتگان، شهدا و رزمندگانی است که با جان‌فشانی این شهدا ایجاد شده و آرامش ما مدیون استقامت مردم در تبعیت از ولی‌فقیه در طول 36 سال انقلاب است.

وی افزود: امروز بعد از جنگ سخت، درگیر جنگ نرم با دشمن هستیم و یکی از شعبه‌های جنگ نرم دشمن، جنگ اقتصادی است که از سال 90 از سوی آمریکا اعلام شد و رهبری نیز در سال 91 در این رابطه هشدارهای لازم را ارائه دادند و اکنون مقابله با تهدیدات نرم دشمن، ماموریت اصلی ما است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: حرکت در راستای منویات رهبری، امید به داخل و اقتدار در داخل از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی باشد و با نگاه به بیرون با استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای توانمندی همه‌جانبه خود تلاش کنیم.

بابایی ادامه داد: دیدگاه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران در جنگ اقتصادی، حرکت در مسیر منویات رهبری و اجرای دقیق سیاست‌های اعلام شده توسط رهبری است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی عملیاتی می‌شود و ما باید با فرهنگ‌سازی مناسب و آموزش برای بالندگی هر چه تمام‌تر در اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در اجرا و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در ابتدای راه هستیم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون 8 هزار شغل خانگی، کوچک و زودبازده که رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته باشد، ایجاد شد و با اشتغال در این زمینه رونق مناسبی ایجاد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: امیدواریم مدیران استانی و شهرستانی روان‌تر از گذشته در این راستا وارد شوند و با فعالیت همه‌جانبه و با اختیارات مناسب، جنگ اقتصادی را مدیریت کنیم و تلاش کنیم تا اقتصاد مدیریتی در سطح کلان اجرایی شود.

بابایی افزود: این طرح‌ها در راستای طرح‌های زودبازده است و با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و با این شیوه می‌توان اشتغال‌زایی خوبی ایجاد کرد که در این راستا همه کسانی که انتظار اشتغال مفید دارند و به دنبال سود کلان نیستند به بسیج سازندگی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی بیان داشت: شعار اقتصاد خرد یعنی هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده و فرهنگ اقتصاد مقاومتی یعنی از هر آنچه در اختیار دارید بهره‌برداری کرده و اشتغال‌زایی مناسب انجام دهید و با بهره‌گیری از دانش روز، نه استفاده از صنعت، برای اشتغال تلاش کنیم که این امکان ایجاد اشتغال در کل استان مازندران وجود دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: باید اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را که سال‌ها است که کشورهای مختلف با عناوین دیگر انجام می‌دهند با استفاده از توان داخلی و توانمندی‌های خود، در داخل کشور با فرهنگ خود اشتغال دهیم تا شاهد بالندگی همه‌جانبه در این راستا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها