مدیر کل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه بسیج بهترین مدافع انقلاب و نظام است، افزود: فرهنگ بسیجی باید در وجود همه آحاد مردم نهادینه شود و این شجره طیبه که یادگار امام عظیم‌الشان بوده در جامعه ما طنین‌انداز شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۹۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، عباس‌علی رضایی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان در حفظ ارزش‌ها، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اطاعت‌پذیری از ولایت، برخورداری از بصیرت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را الگوی زندگانی خود قرارداده و از آن مجاهدان فی‌سبیل‌الله درس ایثارگری، شهامت و شجاعت بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه بسیج بهترین مدافع انقلاب و نظام است، افزود: فرهنگ بسیجی باید در وجود همه آحاد مردم نهادینه شود و این شجره طیبه که یادگار امام عظیم‌الشان بوده در جامعه ما طنین‌انداز شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بسیجیان مدافعان بی‌منت نظام‌اند و امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و این از افتخارات این نیروی عظیم مردمی است.

رضایی ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس در تاسی از امام خمینی (ه) و امروز تحت زعامت مقام معظم رهبری تلاش‌های مذبوحانه و ددمنشانه دشمنان نظام را به ناامیدی مبدل می‌کند.

این مسئول با اشاره با اینکه آرمان شهدا همیشه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: راه و رسم شهادت پایان‌پذیر نیست چون هدف شهدا تا ابد ماندگار خواهد ماند.

رضایی به برنامه‌های بنیاد در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: به منظور تجدید میثاق با شهدا، کارکنان بنیاد هم‌گام با سایر دستگاه‌ها در مراسم گلباران، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا در مرکز استان و شهرستان‌ها حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج از خانواده معظم شهدای بسیجی و جانبازان قطع نخاعی دیدار و تجلیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در بنیاد، تجلیل از کارکنان بسیجی نمونه، مسابقات ورزشی کارکنان، فضاسازی، مراسم صبحگاه و... را از برنامه‌های بنیاد شهید در هفته بسیج اعلام کرد.

مازندران 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها