خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: ويژه برنامه سالروز تشكيل بسيج طلاب پيش از ظهر امروز با حضور جمعي از بسيجيان طلاب و با سخنراني فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۸۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، ويژه برنامه سالروز تشكيل بسيج طلاب پيش از ظهر امروز با حضور جمعي از بسيجيان طلاب و با سخنراني فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در اين برنامه گفتمان‌ سازی بيانات رهبری را مهم‌ ترین رسالت بسیجیان عنوان كرد و اظهار داشت: هم‌افزایی میان نیروهای انقلاب در برابر فتنه ها و نفوذ دشمن از مهمترين ملزومات بسيجيان است؛ بسيجيان بايد در راستاي گفتمان سازي بيانات رهبري فعاليت كنند.

وي با اشاره به تاريخچه نفوذ در ايران توسط استكبارگران جهاني ادامه داد: مقابله مرجعیت با تحریم تنباکو و ایستادگی مردم در برابر نفوذ انگلیس نخستین تجربه تاریخی ما در برابر نفوذ است همچنین ایجاد فرقه‌های ضاله همچون بهائیت و وهابیت توسط بیگانگان از دیگر راه‌های نفوذ دشمن به ایران است که تاکنون با هوشیاری مردم با آن مقابله شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بيان داشت: به انحراف کشیدن انقلاب مشروطه و بیرون آمدن رضاخان از دل انقلاب مشروطه در حقیقت نفوذ دشمن در داخل کشور بود که خطر آن همچنان احساس می‌شود.

وي خطر نفوذ را یکي از پیچیده ترين مسائل موجود دانست و افزود: نفوذ دشمن می‌تواند ضربات سنگینی به نظام اسلامی وارد کرده و به عنوان يك خطر اساسي برابر نظام اسلامي به ايستد، تأکیدات رهبری نسبت به نفوذ حکایت از وجود برخی از رخنه‌های دشمن در داخل کشور مي باشد.

سردار سليماني تأكيد داشت: رهبر معظم انقلاب از نوروز امسال تاکنون بالغ بر 80 بار از واژه نفوذ استفاده کرده و نسبت به خطر خط نفوذ در داخل کشور هشدار داده است.

وی تفكر بسيجي را سد محكمي برابر نفود مطرح كرد و گفت: تفکر بسیجی و ترویج مکتب ارزشی بسیج می‌تواند از نفوذ دشمن در داخل کشور ممانعت کند؛ طبق بيانات امام اگر به دنبال جلوگيري از نفوذ دشمنان و تسلط بیگانگان در كشور هستيم بايد در راستاي پياده سازي تفكر بسيجي باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها