در چهارمین روز گرامی داشت هفته بسیج پیشکسوتان، پاسداران و بسیجیان سپاه کربلای مازندران با حضور در آسایشگاه جانبازان مرکز مازندران با ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰



خبر گزاری بسیج مازندران، با همت بسیج پیشکسوتان ایثار و شهادت سپاه کربلا به هدف دلجویی از معلولان، جانبازان و همسنگران شهدای دفاع مقدس جمع کثیری از پاسداران و بسیجیان از جانبازان دیدار بعمل آوردند.

این دیدار که در مرکز ضایعات نخاعی آموزشی و درمانی مازندران برگزار شد با خرسندی جانبازان قطع نخاعی دفاع مقدس مواجه شد .

در این دیدار جانبازان ضمن ابراز خشنودی از ملاقات همیاران نظام اسلامیف توصیه هایی را به پاسداران، پیشکسوتان و بسیجیان داشتند.

جانبازان در این دیدار توصیه کردند: برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت پاسداران و بسیجیان باید وارد میدان شوند و در اجرای امر معروف و نهی منکر صرفا سازمانها، نهاد ها و دستگاههای مرتبط را مسئول بر ان امر الهی ندانند و خود هم براجرای امر معروف و نهی منکر اهتمام ورزند.

جانبازان قطع نخاعی مازندران در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادامه دادند: دغدغه رهبر انقلاب در خصوص نفوذ باید موشکافانه بررسی شود لکن نباید پنداشت نفوذ موضوع ، کالا یا چیزی است که از مرز های کشور وارد می شود بلکه نفوذ و نفوذی با تغییر دیدگاه در میان افراد عافیت طلب، فرصت طلب به معنای دنیوی و سضعیف الایمان پدید می آید و مخرب می شود.

رزمندگان دوره دفاع مقدس جمعی آسایشگاه جانبازان مازندران افزودند: با دقت در تاریخ انقلاب در می یابیم امسال بنی صدر، قطب زاده خاتمی، عبدالله نوری و ... در جایگاههای بالا چگونه تسلیم هوای نفسانی و شیطان شده و در حالی که حکم مسئولیت داشتند ریشه انقلاب اسلامی را هدف قرار می دادند که با یاری خدا، امام عصرعج و هوشیاری امام(ره) و بصیرت مردم عقیم ماندند.

جانبازان، اعلام کردند: اگر بخواهیم چشم ببندیم و یا بنشینیم و بگوئیم انقلاب ما را خدا تضمین کرد دشمن بیدار است و هرگز تضمینی بر پایداری نظام نخواهد بود زیرا انقلاب عظیم و جهانی پیامبر اسلام برای مردم بی تفاوت تضمین نداشت و فقط پس از 50 سال از رحلت نبی اسلام چنان شد که نفوذی های اسلام در کشتن فرزند رسول خدا ص (امام حسین ع) برای کسب جوایز دنیوی از همدیگر سبقت می گرفتند.

آنان عنوان کردند: وقتی امام (ره) فرمودند« ای کاش من هم پاسدار بودم» باید به عمق معنایی این جمله اندیشید تا فهمید این جمله یعنی چه؟ لذا برادران ! حرمت پاسداری از انقلاب اسلامی و حرمت و شانیت ولایت فقیه را بدانید و فرصت خدمت را قدر بدانید و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید و در امورات زندگی اجتماعی در مقابل نا هنجاریهای اسلامی بی تفاوت نباشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها