مسئول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از برگزاری نشست نقد و بررسی« رمان اخراجی» اثر رمان نویس ایلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۶۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حشمت اله کرمی نژاد بیان كرد:نشست نقد و بررسی این رمان به همت سازمان بسيج هنرمندان استان و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در هفته بسیج برگزار می شود.

وی افزود: این نشست عصر سه شنبه 3 آذر ماه با حضور، شاهدخت حیدری نویسنده رمان اخراجي و جمعي از منتقدین و نویسندگان ایلامی تحت عنوان نشست تجربه برگزار می شود.

کرمی نژاد با بيان اينكه هدف از برگزاري سلسله نشست هاي انجمن ادبيات داستاني آشنایی نویسندگان استان با رمان های دفاع مقدس است تصریح کرد: رمان "اخراجی" حکایت آوارگی و اخراج معاودین ( ایرانی های مقیم عراق) در روزهای آغازین جنگ است که در قالب یک رمان تآثیر گذار توسط هنرمند ایلامی به رشته تحرير درآمده است.

اين نويسنده بسيجي ادامه داد: رمان اخراجی اولین اثر ادبی و داستانی است که به شکل همه جانبه به موضوع معاودین عراقی مقیم استانهای هم مرز با عراق پرداخته است .

مسئول انجمن ادبيات داستاني سازمان بسيج هنرمندان ايلام در پايان اظهارات خود با بيان ينكه اخراجي سومين رمان از انتشارات شاهدخت حيدري است اذعان داشت: کتابهایی همچون «شاخه ای از یاس» و «نفس های یک قهرمان» نيز از ديگر افتخارات اين بانوي هنرمند ايلامي است.

گفتني است از سوي سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام از عموم نويسندگان جهت شركت در اين نشست دعوت شده است.


ارسال نظرات