خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شاهد حوزه بسیج کارمندی الحدید سپاه شاهرود اداره شاهد و امور ایثارگران شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شاهد حوزه کارمندی الحدید سپاه شاهرود با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران شاهرود و فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید در نمازخانه اداره شاهد و امور ایثارگران شاهرود برگزار شد.

در این مراسم افراسیابی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان تلاشگر اظهار کرد: بسیج را امام راحل برای حفظ انقلاب اسلامی بنیان نهاد و این نهاد مقدس تاکنون توانسته است به وظایف خود بخوبی عمل کند.

وی افزود: تفکر و منش بسیجی امروز راهگشای همه کارهای نظام اسلامی است و حضور بسیج در نهادها و ارگان های مختلف نظام سبب قوام انقلاب اسلامی و تداوم آن در بین کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

افراسیابی با اشاره به نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این نهاد در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران که با تفکر بسیجی برای حفظ این انقلاب عزیزان خود را فدا نموده و عمر خود را در این نظام مصرف نموده اند خدمت می کند و واقعاً خدمت به این اقشار افتخار بزرگی برای همه ماست که باید قدر بدانیم.

وی تفکر بسیجی را راه برون رفت از مشکلات کشور بیان نمود و اظهار کرد: اگر تفکر بسیجی در جامعه ما فراگیر شود به فرموده امام چشم طمع مستکبران و جهانخواران از این کشور دور خواهد شد چرا که می دانند تفکر بسیجی در برابر مستکبر تسلیم نمی شود و تا آخرین قطره خون با آن مقابله می کند و شکست ناپذیر است.

در این مرایم فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر با بیان اینکه ایجاد پایگاه های بسیج در ادارات با توجه به گسترش فرهنگ بسیج در جامعه و نهادینه کردن آن در بطن جامعه است اظهار کرد: امروز به خمدالله بسیج در تمام ادارات و نهادها پایگاه بسیج دارد و بسیجیان کارمند ما با تاسی به این فرهنگ در خدمت گذاری به جامعه در حال تلاش هستند.

علی احمدی تصریح کرد: امام راحل بسیج را بنیان نهاد تا این نهاد مقدس در تمام جامعه بسط و گسترش پیدا کند و انقلاب اسلامی و ملت را در برابر هجمه های مسموم دشمنان مصون سازی نماید و باید تلاش کنیم این تفکر در بین ما بسیجیان تدام و ما عملاً بتوانیم با الگو گیری از شهدای بسیجی این راه را در این مسیر ادامه دهیم.

در پایان این مراسم از زحمات فرمانده پایگاه شاهد مهدی قنبریان که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند تقدیر و مهدی محبوبی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شاهد اداره شاهد و امور ایثارگران شاهرود معارفه و حکم سرپرستی دریافت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها