خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) استان قزوین:

خون و تفکر بسیج پشتوانه انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: خون و تفکر بسیج پشتوانه انقلاب و ایران اسلام است.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا البرز به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مصاحبه اختصاصی را در این موضوع با خبرنگار خبرگزاری بسیج انجام داد و اظهار کرد: شاکله بسیج و ریشه های آن را باید در اهل بیت و کتاب الهی  مسلمانان جست و جو کرد.

وی ادامه داد: در آیه 16 سوره انفال خداوند متعال می فرماید که تا می توانید نیرو آماده کند و در جای دیگر در همین سوره می فرماید که تقوای الهی پیشه کنید و این دو دستور پایه های بسیج را تشکیل می دهند.

حیدری در ادامه با اشاره به ارزش روز 5 آذر ماه که روز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین می باشد عنوان کرد: در برهه ای از زمان که امام راحل دستور به تشکیل این نهاد توسط مردم را صادر کردند کشور ما خطرات متعدد را پیرامون خود احساس می کرد که از جمله آنها تهدیدات متعدد استکبار جهانی بود و تنها قدرتی که می توانست با این تهدیدات مقابله کند قدرت و بصیرت مردم بود.

وی متذکر شد: آنچه انقلاب و ایران اسلامی را بیمه می کند همین تفکر استکبار ستیزی است که روح و جان بسیج را شکل داده امروز سوریه و لبنان و بعدتر از این دو یمن را می بینیم که به تاسی از انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در برابر ظلم ایستاده اند، این ایستادگی از تفکر بلند اما راحل نشات گرفته است و ارزش آن به ما پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) البرز بیان کرد: بسیج در هر موضوع و مشکلی که ورود داشته توانسته است که به بهترن شکل اقدام کند و در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی هموار یکی از نقش های اصلی را ایفا کرده است.

حیدری با بیان این نکته که حضور و تجمع بسیجیان کل کشور در گرد همایی روز 5 آذر ماه پیام های متعددی از اقتدار و بصیرت را به گوش جهانیان می رساند تصریح کرد: اخیرا رهبر معظم انقلاب مطالبی را در ارتباط با جلوگیری از نفوذ دشمنان در وضعیت ایران پسا برجام فرموده اند و بسیج خود را موظف بر عملی کردن این فرمایشات می داند.

وی ادامه داد: بسیجیان با حضور در تجمع 5 آذر ماه می گویند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و با هر گونه نفوذی از جمله فرهنگی و رسانه ای که دشمن به شدت در این و امر برنامه ریزی داشته است ایستادگی خواهند کرد.

این مسئول توضیح داد: امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است به برکت خون و تفکر بسیجی است و دشمن باید بداند که حضور مردم بسیجی ایران در صحنه های مختلف حاکی از آن است که تهدید و تحریم هرگز اثری بر نقش آفرینی آنان ندارد.

حیدری در پایان با اشاره به برنامه ها متعدد سپاه ناحیه امام رضا در شهرستان البرز به مناسبت هفته بسیج گفت: بیش از 130 برنامه در سطح این شهرستان برگزار می شود که از تجمع تمام بسیجیان در 5 آذر ماه، دیدار با امام جمعه البرز و نشست بصیرتی روز سه شنبه با حضور سردار شاهرخی می توان با عنوان مهم ترین برنامه ها یاد کرد.

1004/ت30 /ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها