خبرهای داغ:
معاون مطبوعات دولت نهم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به همت بسیجیان مقتدرانه در مقابل دشمنان جهان اسلام ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۹۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج از قزوین، نهضت روشنگری سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور دکتر محمدعلی رامین معاون مطبوعات دولت نهم در دو حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهر اقبالیه و حوزه ابوذر شهر محمود نمونه برگزار شد.

 دکتر محمدعلی رامین در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: نفوذ یکی از شرایط انسانی است و هرکس بخواهد بر دیگری مسلط شود باید بر ذهن، فکر و جسم او مسلط شود که هم برای فرد و هم برای جامعه حقیقت دارد.

وی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی، جامعه ای است که به دنبال پاکی است و می خواهد فعال، مطلع، باخبر، مستقل، پیشرفته و توانا باشد، یک چنین جامعه ای از سوی یک سری کشورهای دارای قدرت مشکل دارند که در چنین جامعه ای تنها راه مقابله با آنان نفوذ است.

رامین در ادامه یادآور شد: این نفوذ از طریق ماهواره، سایت ها، اینترنت، تبلیغات، هنر، قصه و... انسان های این جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند تا هرچه را که دشمن می خواهد انجام دهند.

این هادی سیاسی با اشاره فعالیت های گسترده رسانه ها در زمینه نفوذ عنوان کرد: امروزه دشمنان بر افکار مردم از طریق رسانه ها تاثیر گذاشته اند اما نه به طور کامل، مقام معظم رهبری طی دو سال گذشته بیش از 70مرتبه به این مساله اشاره کرده اند.

معاون مطبوعات دولت نهم تصریح کرد: اگر کسی انگیزه راضی کردن دشمنان را نداشته باشد خطر نفوذ کمتر می شود.

رامین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروزه مرکز جهان اسلام است، اظهار داشت:  این مسئله در تاریخ اسلام بی سابقه است و رهبر این کشور تمام کشورهای اسلامی دنیا را مدیریت کند که واقعاً این یک پدیده استثنایی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران به همت بسیجیان مقتدرانه در مقابل دشمنان جهان اسلام ایستاده است.

این هادی سیاسی با اشاره انرژی هسته ای گفت: دانشمندان بزرگ جهان می گویند هرکس این فناوری مدرن هسته ای را نداشته باشد یک کشور عقب مانده محسوب می شود حالا که این همه مهندس و دانشمند برای رسیدن به این تکنولوژی خون جگر خورده اند تا مایه سرفرازی کشور باشند آیا این حرف درستی است که آن ها می زنند و مانع رسیدن ما به این تکنولوژی میشوند؟

معاون مطبوعات دولت نهم در خاتمه تأکید کرد: جمهوری اسلامی برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) ساخته شده است که امام خامنه ای نائب امام زمان (عج) است و وظیفه ایشان بسترسازی برای ظهور است و کسی که با او مخالفت می کند با حکومت امام زمان(عج)  مخالفت کرده است.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها