به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

برگزاری یادواره شهدای اصناف و کارگری شهرستان بیجار

در سومین روز از هفته بسیج یادواره شهدای اصناف و کارگری در سالن شهید رحمانی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای اصناف که به مناسبت هفته بسیج با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در سالن شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد،ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان در معامله با خداوند هر آنچه را داشتند در طبق اخلاص نهادند.

وی با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذر ماه سال 58 مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین،گفت:تشکیل بسیج در زمانی که هنوز جنگ شروع نشده بود بیانگر دور اندیشی مرد خدایی بود که اعتقاد داشت توده مردم انقلاب کردند و با پایداری باید در صحنه انقلاب باشند و از دستاوردهای آن محافظت کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان داشت: بسیجیان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ ادعای با حضور در جبهه های حق علیه نبرد حضور یافتند و در کمال گمنامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورا است،افزود:ولایت پذیری و حرکت در مسیر ولایت از خصوصیات بارز بسیجیان است.

وی خاطر نشان کرد: گوش به فرمان ولایت فقیه و حرکت در مسیر شهدا پیام اصلی شهدا در وصیت نامه آنها است.

بسیج تفکر عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرذستان در ادامه سخنان خود ،بیان داشت: بصیرت و دشمن شناسی از دیگر خصوصیات بسیجیان ست.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک تفکر عزت آفرینی است که نام آن موجب لرزه بر اندام پوشالی دشمنان نظام شده است،گفت:کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی با تاسی از تفکر بسیجی در مقابل تکفیرهای داعش ایستادگی نموده اند.

یادواره شهدا موثرترین راه در مقابله با جنگ نرم دشمنان

سلیمانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در مناسبت های مختلف سال ،گفت:یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان برگزاری یادواره شهدا است.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران کردستان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا موثرترین راه در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا با توجه به مقام والا و شامخ خود هیچ نیازی به برگزاری یادواره شهدا ندارند،بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا برای افزایش آگاهی جوانان و تلنگری برای مسئولان و مردم است.

سلیمانی اضافه کرد: اقتدار و امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بیان داشت:برکت خون شهیدان موجب شد،سردمداران قدرت در میز مذاکره در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آوردند و آن را به رسمیت شناختند.

وی در پایان با اشاره به وجود 450 شهید سرافراز دیار گرروس ،گفت: شهیدان خطه بیجار گروس در دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط از مرز و بوم خود دفاع کردند.

ارسال نظرات