به مناسبت هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی بسیج در روستای حاضرمیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ; به مناسبت هفته بسیج پیاده روی خانوادگی در روستای حاضرمیل از توابع بخش مرکزی دهلران برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی با شرکت بیش از 350 نفر از خانواده های بسیجی و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری حوزه شهری شهید امینیان روستای حاضرمیل برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی، مسیر روستای حاضرمیل به طرف ارتفاعات سیاه کوه را پیاده طی کردند.

سرهنگ محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این همایش بسیج را یادگار ماندگار اندیشه امام امت در جهت پیشبرد اهداف بلند انقلاب دانست و اظهار کرد: :امام راحل با درایت و هوشیاری بسیج را بنا نهاد و در دوران دفاع مقدس بسیج همه معادلات دشمن را برهم زد.

وی افزود: امروز نیز بسیج بعنوان یک نیروی مردمی در همه عرصه های انقلاب و نظام حماسه آفرینی می کند و با حضور بموقع خود نقشه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می نماید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران بسیج را حافظ انقلاب وارزشها دانست و تصریح کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن درا با درایت و ژرف اندیشی خود بنا نهاد و امروز مشاهده می کنیم این تفکر ناب اسلامی در همه سطوح و عرصه های مختلف فعالیت دارد و هر جا بسیج در عرصه بوده موفقیت ها دو چندان بوده است.

سرهنگ رضایی عنوان کرد: بسیج همواره با درایت و هوشیاری و تبعیت از فرامین ولایت و با بصیرت نافذ خود به درستی توانسته است رسالت خود را بجای آورد.

پیاده روی خانوادگی بسیج در حاضرمیل بطول 30کیلومتر انجام شد ودر پایان نیز به 20 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهداء شد.


ارسال نظرات