خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان مانه وسملقان ابراز داشت:در شش ماهه نخست امسال 36 فقره ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل پایگاه های بسیج شهرستان شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۳۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سرگرد اسماعیل بیدکی گفت:یکی از ابزار هایی که امروز امنیت جامعه و خانواده را به مخاطره کشانده است ماهواره می باشد.

وی ادامه داد:تهاجم فرهنگی ابعاد مختلف و ابزار خاصی دارد و از جمله این ابزار ها ماهواره ،شبکه های اجتماعی ، نرم افزار های پیام رسان ،سایتهای مستهجن و... هستند

بیدکی بیان داشت:بسیج همیشه پشتاز است تا طبق منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) با تهاجم فرهنگی مقابله کند.از این رو پایگاه های بسیج در سراسر شهرستان آماده هستند تا شهروندانی که مایل اند ماهواره هایشان را به صورت داوطلبانه تحویل بسیج نمایند با آنان همکاری داشته باشد.ضمنا هیچ شهروندی با تحویل داوطلبانه ماهواره تحت هیچ نوع پیگرد قانونی قرار نمی گیرد.

وی ابراز داشت:در شش ماهه نخست امسال 36 فقره و در مجموع بالغ بر 150 ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل پایگاه های بسیج شهرستان شده است .

فرمانده سپاه شهرستان مانه وسملقان خاطر نشان کرد:شهروندان عزیز با تحویل ماهواره خود به پایگاه های بسیج یک عدد گیرنده دیجیتال رایگان نیز دریافت می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها