خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)قم:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم بسیج را عمق استراتژی ایران اسلامی دانست و گفت: هم اکنون در سایر کشورهای اسلامی مانند لبنان، سوریه، عراق و یمن بحمدالله با الگوگیری از این نهاد مقدس به سوی غلبه بر کفر و استکبار هستند.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قو م تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان بسیج و بسیجی را یک اصل کلی و عمومی تاریخی دانسته و می فرماید "بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آنرا همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نمودند" .

وی ابراز کرد: این یکی از نوآوری های امام (ره) بود که بسیجیان را در قالب نهاد مقدسی شکل داد و آنها را در هسته های مقاومت بصورت فراگیر و مردمی در همه جای کشور سازماندهی کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: تشکلی که برکات بسیاری برای کشور و انقلاب اسلامی داشت و مصداق بارز شجره طیبه ای که قرآن می فرماید: "در هر زمانی میوه ی خاص خود را می دهد "، به عنوان مثال در اغتشاشات کمک به امنیت داخلی ، در دوران دفاع مقدس نقش دفاعی، در حوادث طبیعی کمک به امداد و نجات، در زمان سازندگی کمک به سازندگی کشور و در سالهای اخیر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نقش بسزایی داشته و دارد و رهبر معظم انقلاب بسیج را کلید طلایی حل مشکلات آینده کشور معرفی نموده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در پایان بسیج را عمق استراتژی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد :هم اکنون در سایر کشورهای اسلامی مانند لبنان، سوریه، عراق و یمن بحمدالله با الگوگیری از این نهاد مقدس به سوی غلبه بر کفر و استکبار هستند.



ارسال نظرات