امام جمعه شهرستان ایوان گفت: هرکس بصیرت نداشته باشد با فتنه ها غرق خواهد شد، عنصر بصیرت لازمه جدائی ناپذیر بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان در همایش ائمه جمعه و فرماندهان رده های مقاومت در دفتر امام جمعه ایوان بیان کرد: امیدوارم تا روزی که زنده ایم بسیجی بمانیم بسیجی یعنی عشق به ولایت و تابعیت محض از رهبری، یک خصوصیت مهم برای بسیج بصیرت است، هرکس بصیرت نداشته باشد با فتنه ها غرق خواهد شد، عنصر بصیرت لازمه جدائی ناپذیر بسیج است.

وی افزود : بسیجی باید مرد عمل باشد و هر وقت و در هر میدانی که به او نیاز باشد باید حاضر باشد ، علم شرط دیگر بسیج است ما در زمان پهلوی جزء کشورهای آخر دنیا از نظر رتبه علمی بودیم اما الان به اعتراف خود مجامع جهانی ما جزء 15 کشور برتر دنیاز از لحاظ علمی هستیم ما در حال حاضر تجهیزات و وسائلی را تولید می کنیم که در هیچ کجای دنیا وجود ندارند ، علم اگر نباشد هرچه که هم تقوا داشته باشیم بی اثر است.

امام جمعه شهرستان ادامه داد : بسیجی باید دشمن شناس باشد ، چرا آمریکا تجهیزات پزشکی و مورد نیاز را آزاد نمی کند که ما وارد کنیم چرا فقط اجازه ورود نوشابه و همبرگر و موادخوراکی را می دهد ، در همین شهر ما تازگی ها آدمسهایی من می بینم که حاوی الکل هستند.

حجت الاسلام لروند تاکید کرد : بسیجی باید استکبار ستیز باشد بسیجی که کینه آمریکا و اسرائیل را نداشته باشد بسیجی نیست ، چرا ما می گوییم "مرگ بر آمریکا"؟ ما برای این می گوییم که دورترین کشورهای مظلوم عالم هم روحیه استکبارستیزی در آنها تقویت شود.

وی ادامه داد : بسیجی باید شجاع باشد و دشمن را بشناسد الان دشمن خاکریزها را به داخل خانه ها آورده است ، بسیجی اگر دشمن را بشناسد خود را حفظ می کند و اگر خود را حفظ کند جامعه را حفظ کرده است.

در این همایش همچنین فرمانده سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد : امروز بسیج یک تفکر راهبردی و پیش برنده است و دنیا به ما نگاه ویژه دارد چون آرمان ما آرمان آزادی خواهی است همگان به تحسین آن می پردازند.

سرهنگ محمدحسین فولادی افزود : امروز دشمن می خواهد ما را به فضای بی تفاوتی بکشاند شعار ما این است ما نسبت به تحولات و معضلات جامعه نمی توانیم بی تفاوت باشیم و نسبت به سرنوشت جامعه مسئولیم.

وی ادامه داد : بسیجی باید مطالبه گر باشد ، بسیجی باید در کمال آرامش از مجموعه دولت و خادمین نظام مطالبه گری کند و نسبت به سرنوشت جمهوری اسلامی حساس باشد ، الفاظ و عباراتی که حضرت امام (ره) و رهبری در باره بسیج و بسیجیان بکار برده اند تاکنون در مورد هیچ کس نگفته اند.

ارسال نظرات