مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام گفت: : اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عزت مند و سربلند زندگی کنیم می بایست گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به خبرنگار خبرگزاری بسیج; یادواره شهدای روستای عین خوش با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام، فرمانده سپاه ناحیه دهلران و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد روستای عین خوش برگزار شد.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: با نگاهی به وصیتنامه شهدا در می یابیم که بیشترین تأکید و دغدغه شهدا ادامه دادن راه آنان و عشق و محبت به امام و ولایت است.

وی افزود: اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عزت مند و سربلند زندگی کنیم می بایست گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم و در حقیقت بهترین الگو و اسوه در امر ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت ابوالفضل العباس(ع)می باشد که تا آخرین لحظات ولی و امام خود را تنها نگذاشت.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام با تبریک فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیج و بسیجیان هر زمانی که احساس کردند ارزش ها و آرمان های شهدا و امام راحل و همچنین نظام و ولایت در خطر است وارد صحنه شدند و با بصیرت و هوشیاری فتنه های دشمنان را خنثی نمودند.

وی با اشاره به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص طراحی فتنه نفوذ توسط آمریکایی ها عنوان کرد: هدف آمریکا از طراحی این فتنه جدید ضربه زدن به نظام اسلامی ایران و مبانی ارزشی نظام و انقلاب است چرا که آمریکا همواره اثبات کرده است که از هر فرصتی برای براندازی حکومت اسلامی ایران استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که راهکار تقابل با ایران دیگر کارساز نیست به همین خاطر سعی دارد از طریق راهکار تعامل و نفوذ فرهنگی مقاصد پلید خود را دنبال کند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دشمنان نظام و انقلاب قصد دارند جو را متشنج کنند که لزوم داشتن بصیرت و آگاهی از سوی آحاد مختلف جامعه به ویژه بسیجیان بیش از پیش احساس می شود.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دوران دفاع مقدس و هفته بسیج اظهار کرد: خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و بقاء و دوام این نظام مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان است.

وی برگزاری یادواره آبروی کوچه و افتخار محله را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری یادواره ه شهدا ضمن تقدیر از خانواده شهدای گرانقدر برای در تربیت چنین فرزندانی، حماسه آفرینی ها و رشادت های شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم.

سرهنگ آبدونی عنوان کرد: ره آورد خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر عزت و اقتدار و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی ایران بود که ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان وظیفه و رسالت اصلی هر فرد انقلابی است.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای روستای عین خوش تقدیر بعمل آمد.


ارسال نظرات