همزمان با هفته بسیج 3 طرح اقتصاد مقاومتی و 2 طرح صنایع تبدیلی در شهرستان فریمان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۶۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی با حضور مسئولین شهرستان از جمله معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت فریمان، ریاست اداره آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین، تعدادی از طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان فریمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد رضا قدیری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریمان در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سه طرح اقتصاد مقاومتی و دو طرح صنایع تبدیلی با ارائه تسهیلات از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت فریمان به مناسبت هفته بسیج در فریمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی درباره طرح های اقتصاد مقاومتی افزود: بهره برداری ۲ استخر پرورش ماهی با ظرفیت تولید ۲۰۰۰ و ۱۵۰۰ کیلوگرم و احداث گلخانه با ظرفیت ۱۲ تن از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی می باشد که به بهره برداری رسیده است.

قدیری عنوان کرد: کارگاه فراوری شیر با ظرفیت ۷۲ تن و گارگاه بافندگی البسه کاموایی با ظرفیت ۱۰۰۰ دست لباس، نیز از طرح های صنایع تبدیلی به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج در مورد مبلغ تسهیلات اهدایی اعلام کرد: مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات جهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فریمان به متقاضیان پرداخت گردیده است.

قدیری در پایان گفت: اردوهای جهادی هجرت و خدمات‌رسانی به محرومین، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج سازندگی است که در این زمینه پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی با استقبال خوب شهروندان و فعالان اقتصادی در فریمان مواجه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها