خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: همایش ۲ هزار نفری دانشجویان بسیجی دانشگاههای بیرجند ساعت ۲۰ دوشنبه (۲ آذر) در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۶۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی قاسمی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک تشکل انقلابی و ریشه دار  در دانشگاهها است، افزود: بسیج دانشجویی نقش اساسی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاهها ایفا میکند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات مهم بسیج دانشجویی این است که سرباز ولایت در دانشگاهها هستند، گفت: تمام برنامه های این سازمان در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در دانشگاهها اجرایی می شود.

 

قاسمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی فعالیت های مختلفی را در طول سال در سطح دانشگاهها انجام می دهد، اظهارداشت: امسال با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم، بسیج دانشجویی در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد و این یکی از برنامه های امسال ما است.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوی جهادی یکی دیگر از فعالیت های شاخص بسیج دانشجویی است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 850 دانشجو توسط حوزه و پایگاههای بسیج دانشجویی در دانشگاهها به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدند که این اردو 12 روزه بوده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهارداشت: همچنین امسال 400 نفر اردوی یک روزه و 350 نفر به اردوی سه روزه طرح هجرت اعزام شدند.

 

وی به دیگر فعالیت های بسیج دانشجویی در طول سال اشاره کرد و گفت: برگزاری راهیان نور، تشکیل حلقه های صالحین، طرح ولایت استانی و کشوری، نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، کرسی های آزاداندیشی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این تشکل در سطح دانشگاهها است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بیش از 120 عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی، بصیرتی، اخلاقی و ورزشی هفته بسیج در سطح دانشگاههای استان اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها