خبرهای داغ:
مشاور امور بانوان آموزش وپرورش استان:

طرح گلپوش در دبیرستان ها و هنرستان های استان اجرا خواهد شد

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان بیان کرد: طرح گلپوش ویژه دختران گروه سنی سوم راهنمایی و اول تا پیش دانشگاهی است که در دبیرستان ها و هنرستان ها برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۵۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، کارگروه هماهنگی اجرای طرح گلپوش با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، رییس حوزه علمیه الطفاتیه، مدیرعامل مؤسسه نسیم عفاف، نائب رییس مؤسسه نسیم عفاف و مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

فاطمه نصری سیمیاری مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این خصوص گفت: طرح گلپوش ویژه دختران گروه سنی سوم راهنمایی و اول تا پیش دانشگاهی است که در دبیرستان ها و هنرستان ها برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح کارگاه هایی چد رسانه ای با موضوع حجاب و عفاف در مدارس تشکیل می گردد تا موضوع حجاب و عفاف به خوبی در مدارس محقق شود.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: طرح گلپوش با هدف تغییر نگاه دانش آموزان به حجاب و عفاف در مدارس اجرا می گردد و تفهیم کامل دلایل حجاب و تثبیت اعتقاد آنها به این موضوع از جمله برنامه های اجرای این طرح است.

سیمیاری تصریح کرد: در این طرح مربیان مؤسسه نسیم با حضور در مدارس متوسطه و نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهري رییس حوزه علميه الطفاتيه نیز در سخنانی به گزارش اجراي طرح در سال هاي گذشته پرداخت.

حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بر لزوم توجه به نفوذ فرهنگي و سياسي دشمنان و اجراي چنين طرح هايي در مدارس براي مقابله بر آن تأكيد نمود.

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار