خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: موفقیت جامعه اسلامی در گروه همراهی متقابل رهبر و مردم است.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۵۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدمهدی مهدوی در همایش بسیج، بصیرت و ولایت در ارومیه افزود: نظام و رهبری که مردم در کنارش نباشد، اقتدار نخواهد داشت و مردم بدون رهبر نیز موفق نمی شوند.

وی ایجاد فاصله بین مردم و ولایت و نیز ایجاد نارضایتی را از مراحل نفوذ و تسلط دشمنان برشمرد و بیان کرد: اندیشمندان سیاسی بر این باورند که اگر رهبری مدبرانه ای در کنار ملت نباشد، آن ملت بی خاصیت می شود.

وی اظهار کرد: دشمنان همواره قصد دارند تا با نفوذ در باورهای مردم و ارزش های انقلاب آنها را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.

وی شناخت و معرفت، همسویی و تبعیت از ولایت را از خصوصیات و وظایف بسیج در برهه کنونی ذکر کرد.

حجت الاسلام مهدوی همچنین گفت: اگر نظام سلطه می خواهد بر کشورهای اسلامی تسلط یابد، باید از سد ایران به عنوان ام القری جهان اسلام عبور کند و تهدید سخت و اجبار در مرحله اول از راه های فشار آنها به شمار می رود.

وی اظهار کرد: استخدام عده ای برای نفوذ در باورهای مردم راه دیگری است که دشمنان برای تسلط بر ملت مسلمان انتخاب می کنند و این راه هم اگر جواب نداد، سعی در جذب مسلمانان و فرزندانشان در فرهنگ خود می کنند.

حجت الاسلام مهدوی شناخت تهدیدات دشمن را مهم خواند و گفت: بسیجیان و جوانان باید توجه داشته باشند که اگر تا دیروز تهدیدات دشمن در حوزه سخت افزاری بود، امروزه نظام سلطه اعمال قدرت هوشمند را به میدان آورده است.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان از نفوذ اسلام و صدور انقلاب اسلامی در سراسر جهان واهمه دارند و به خاطر همین اسلام افراطی تکفیری را ایجاد کردند و سعی دارند با این اقدام چهره خشنی از اسلام را در دنیا نمایش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به حساس بودن انتخابات پیش رو و ضرورت ایستادگی روی اصول انقلاب اسلامی گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و با توجه به تهدیداتی که دشمن دارد، در بحث نفوذ و مجذوب سازی، باید تلاش مضاعف در خنثی سازی توطئه های آنها بشود.

وی ادامه داد: جریانی که امروزه به شدت سعی در خدشه دار کردن تفکر بسیجی و تفکر اعتقاد به اصول نقلاب اسلامی دارد، باید به حاشیه رانده شود.

همایش بسیج، بصیرت و ولایت با حضور کارمندان بسیجی حوزه های دو و 9 ارومیه برگزار شد.

ارسال نظرات