خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فراگیر شدن تفکر بسیجی در سوریه، لبنان و عراق گفت: تفکر بسیجی به داخل کشور ایران محدود نمی شود و امروز عامل موفقیت در جبهه مقاومت همین تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۴۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد از هادیان سیاسی برجسته خراسان جنوبی در گردهمایی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج یک نیرویی است که با تمام وجود به فکر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل نهاد مقدس بسیج اظهار داشت: این سخن امام خمینی (ره) که کشوری که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگ دار هم داشته باشد آغازی برای به وجود آوردن ارتش 20 میلیونی و بسیج بود.

این هادی سیاسی در ادامه با توجه به بیانات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، بسیج را نیروی کارآمد برای تمام میدان ها دانست و گفت: بسیج وظیفه دفاع و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران را دارد و به همین دلیل هم در ابتدای جنگ تحمیلی بعد نظامی به خود گرفت و بعد از جنگ نیز با توجه به هجمه دشمن در عرصه جنگ نرم در ابعاد فرهنگی، سازندگی و اقتصای به انجام ماموریت پرداخت.

وی با اشاره به فراگیر شدن تفکر بسیجی در سوریه، لبنان و عراق عنوان داشت : تفکر بسیجی به داخل کشور ایران محدود نمی شود و امروز عامل موفقیت در جبهه مقاومت همین تفکر بسیجی است.

مزگی نژاد در پایان وظیفه امروز بسیج را مقابله با نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن بعد از انجام مذاکرات هسته ای به دنبال نفوذ در انقلاب اسلامی است که به لطف خداوند بسیج این نقشه دشمن را نیز نقش برآب خواهد کرد و وجود همین تفکر بسیجی بود که دشمن را پای میز مذاکره با ایران آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها