بسیج یکی از نعمتهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی است که عظمت خود را چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن در تمامی صحنه‌ های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی به نمایش گذاشته و چشم جهانیان را خیره نمود ....
کد خبر: ۸۵۹۸۳۳۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،دکتر عباس کلانتری در پیامی صادر نمود . متن پیام بدین شرح است:

هفته بسیج فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و یادآوری رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

بسیج شجره طیبه و نشانه قدرت الهی و تبلور تلاش، عشق به ولایت و استکبار ستیزی است.

بسیج یکی از نعمتهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی است که عظمت خود را چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن در تمامی صحنه‌ های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی به نمایش گذاشته و چشم جهانیان را خیره نموده و امروز که استکبار جهانی در کشورهای اسلامی و حق‌جو جبهه جدیدی از تجاوز را گشوده، بسیج در این کشورها نیز در کنار سایر نیروهای نظامی توانسته است ابهت پوشالی غرب و ایادی تکفیری آنان را درهم شکند.

الگو و مقتدای بسیجیان، حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام اوّل بسیجی اسلام است. بسیجی به مولی علی علیه السلام تأسی و نگاه می کند، کسی که سال ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت جهاد و مبارزه کرد و برای عدالت، سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.

بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند، برای عدالت تلاش و کوشش می نماید و هدفی جز رضای خدا ندارد.

در پایان فرارسیدن هفته بسیج را خدمت همه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آیت الله حائری میبد بویژه بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات