خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تاکستان:

امیدواری مردم به نظام و انقلاب مهمترین دستاورد بسیج سازندگی است

بسیج سازندگی ضمن محرومیت زدایی و اشتغال زایی برای جوانان باعث شده مردم مناطق محروم به نظام و انقلاب امیدوارتر باشند و همین نکته فرهنگی بهترین ثمره و دستاورد تلاش مسئولان بسیج سازندگی بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، محمد رحمانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفتگو با تاک پرس ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز بسیج سازندگی با ارائه طرح های جدید اقتصادی و با ایجاد مشارکت های مردمی و حتی با دخیل کردن همه اقشار در بخش های مختلف اقتصادی زودبازده توانسته است کمک خوبی به اقتصاد کشور داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان تصریح کرد:عملکرد بسیج سازندگی در مقایسه با اعتبارات و امکانات محدودی که دارد بسیار قابل تقدیر است، در خصوص اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و روستایی که این حضور ضمن محرومیت زدایی باعث شده مردم آن مناطق نسبت به نظام و انقلاب امیدوارتر باشند و همین نکته فرهنگی بهترین ثمره تلاش و دستاورد مسئولان بسیج سازندگی بوده است.

رحمانی گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد 107نفر در عرصه های دامپروری،باغداری،پرورش زنبور عسل،پرورش قارچ،زعفران،پرورش سبزیجات گلخانه ای جهت دریافت وام به بانک مهر اقتصاد شهرستان تاکستان معرفی شده اند

وی گفت: اقتصاد مقاومتی را می توان اقتصادی تعریف کرد که در آن به تقویت زیر ساخت های اقتصادی شناخت ظرفیت های اقتصادی با هدف مردمی کردن اقتصاد صورت گیرد.

این مسئول عنوان کرد: اقدام در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار نهادهای متعدد قرار بگیرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برنامه های ویژه ای در خصوص اقتصاد مقاومتی داشته است.

رحمانی با توجه به ابلاغ عناوین اقتصاد مقاومتی و جلسات توجیهی در استان و شهرستان و نیاز این منطقه توسط بسیج سازندگی استان برآورد شده و برحسب نیازمندی تسهیلات و تغییرات در عناوین اقتصادمقاومتی اعلام گردیده شده است. به عنوان نمونه داربستی کردن باغات انگور، آبیاری قطره ای و تقویت محصولات کشاورزی که با آب و هوای این منطقه سازگاری دارد را به عناوین اقتصاد مقاومتی افزوده شده است.

وی گفت: در همین راستا قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه تاکستان از ابتدای این امر و فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی از طریق حمایت از کارآفرینان، با اعتلای وام و برنامه های دیگر سعی در عملی کردن این امر دارد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان تاکستان در پایان اظهار داشت: امیدواریم با کمک بسیجیان همیشه در صحنه بتوانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم  چرا که بسیج به فکر جوانان جامعه است و امکانات موجود را برای کارهای تولیدی در اختیار بسیجیان قرار می دهد و امیدواریم که گامی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته باشیم.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار