مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان:
حجت الاسلام ملکوتی نیا کور کردن چشم فتنه را وظیفه اصلی بسیج و بسیجی خواند.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۲۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

حجت اسلام ملکوت ی نیا: بنا به گفته مقام معظم رهبری «بسیجی مرد عمل است»واین عملیاتی بودن بسیج بازوی توانمند دولت در سال همدلی وهم زبانی است.

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اکنون سه وظیفه مهم بسیج؛ اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی ،مقابله با فتنه و جنگ نرم است.

ملکوتی نیا خاطر نشان کرد:در بحث اقتصاد مقاومتی وظیفه بسیج شناسایی نقاط فشار تحریمها بر حوزه های مختلف مدیریت منابع وتبدیل تهدیدات به فرصتهاست که این مهم با آموزش آحاد مردم وبسیجیان در اصلاح الگو مصرف استفاده از کالاهای ایرانی و همچین تبیین مولفه‌های اقتصادی که توسط مقام معظم رهبری برای دولت و مردم معین شده است میباشد که آن با ترویج فرهنگ کاروتلاش تقویت روحیه خودباوری وخود اتکایی است.

وی در ادامه حضور بسیج در همه عرصه‌های انقلاب به خصوص محرومیت زدایی راخاطر نشان کرد و افزود: اردوهای جهادی نمونه بارز از این فعالیتهای است که از حضور جوانان بسیجی جهت بهسازی ونوسازی مناطق محروم تا درمان قشر محروم توسط پزشکان بسیجی وفعالیتهای فرهنگی طلاب بسیجی انجام می شود.

حجت الاسلام ملکوتی نیا عرصه دیگرفعالیتهای بسیج را روشنگری در ابعاد مختلف جامعه شناسایی و مقابه با فتنه ها برشمرد و تصریح کرد:کور کردن چشم فتنه وظیفه اصلی بسیج وبسیجی است.

ارسال نظرات