تولید کننده بسیجی از سمنان در گفتگو با بسیج:

دولت"ماهی" ندهد "ماهیگیری" یاد بدهد

مطمئن باشید صبرمان لبریز می شود و مردم در عرصه اقتصادی با کمک بسیج به یاری اقتصاد خواهند شتافت.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

درویشعلی حافظی تولید کننده بسیجی از استان سمنان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیجی بودن تعهد برای دستیابی به فتوحات ناشدنی است  ،مجموعه صنعتی را با بکارگیری سرمایه گذار داخلی  رونق دادیم، برای 12 نفر به شکل مستقیم  و 100 نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد، مزرعه دارای 180 هزار راس بلدرچین و میزان تولید سالیانه 100تن است .

 وی با انتقاد از اعمال سلیقه ای دولت در تولید گفت: فرهنگ سازی در جهت رشد و مصرف بهینه گوشت داخلی می تواند ضربه ای بر پیکره  گوشت های وارداتی بی کیفیت باشد، گوشت،تخم و سایر اجزاء بلدرچین  دارای کاربرد و مصارف گوناگون است که جایگزین مناسب برای بسیاری از صنایع است؛ دولت مبلّغ خوبی برای کالاهای داخلی نیست.

حافظی در ادامه وام 25 تومانی خودرو را حرکتی نادرست شمرد و افزود:دولت ماهی ندهد ماهیگیری یاد بدهد، خرید کالایی بی کیفیت تولید کننده را اشباع از غرور می سازد و درصدد برآمدن عیب نخواهد بود.

این تولید کننده گفت: در شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی شود و مطمئن باشید صبرمان لبریز می شود و مردم در عرصه اقتصادی با کمک بسیج به یاری اقتصاد خواهند شتافت، همانگونه که  در دوران بعد از جنگ نگاه برخی مسوولین واگذاری امور عمرانی به پیمانکاران خارجی بود و به پیمانکاران داخلی کارسپاری نمی شد سپاه به میدان آمد و شاهد پیشرفت های عمرانی هستیم.

ارسال نظرات