به مناسبت هفته بسیج گردهمایی نخبگان و مسئولین بسیجی شهرستان مهریز و دیدار با امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیجیان دنیا و بخصوص نیروهای مقاومت مردمی در سوریه و عربستان و یمن از تجربه های سرداران و بسیجیان ایران در دوران دفاع مقدس استفاده می کنند و همچنین شجره طیبه بسیج ما را بعنوان الگو در نظر گرفته اند و با همین تفکر بسیجی است که در مقابل جبهه کفر و استکبار جهانی که در قالب گروهک تروریستی و کودک کش و کودک سوز داعش مقاومت می کنند.

 وی همچنین گزارشی از برنامه های اجراشده و پیش بینی شده برای این هفته را شرح داد.

در ادامه حجه الاسلام برهان امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و بیان تفسیری از چند آیه قرآن و احادیث جهت یادآوری و تذکر به حاضرین, در مورد بسیج و روحیات بسیج و بسیجیان مواردی در مورد هشت سال دفاع مقدس, عراق و سوریه و دیگر موارد جنگ و جبهه حق و باطل, همه آنها را صحنه امتحان الهی دانست و هدف نهایی تفکر بسیجی رسیدن به لقاء الله آن هم بوسیله شهادت دانست. امام جمعه مهریز در ادامه به دستاوردهای سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: داعش و طالبان و گروهک های تروریستی دیگر تاول های چرکی هستندکه از دامن دولت منحوس و شیطان بزرگ آمریکا بوجود آمده اند و برای رفع این تاول ها باید ابتدا باید خون کثیفی که از طریق آمریکا به آنها تزریق میشود را عوض کرد و تا خون کثیف در این تاول ها باشد این گونه غده ها چرکین و خطرناک خواهند بود.

وی همچنین در ادامه گفت: در حال حاضر مردم همه و به صورت گسترده می بایست مؤمن و دیندار انقلابی باشند نه دیندار و مؤمن سکولار(دینداری بدون سیاست). چون کسی که دین داشته باشد و انقلابی نباشد, بصیرت و آگاهی ندارد.

حجه الاسلام برهان به مسئله امربه معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت: بسیجی یعنی احیاکننده امربه معروف و نهی از منکر در جامعه همراه با تحمل سختی ها برای زنده و پویا کردن اسلام بدون هیچ گونه توقع و چشم داشتی است.

وی بسیج را اینگونه بیان کرد: بسیج و بسیجی یعنی انگیزه, عشق به دیانت و ولایت, یعنی تحمل بی وفایی ها و سختی ها, بسیج یعنی اراده, دلسوزی, دلداده ای و جان برکف بودن.

 

ارسال نظرات