ترکاشوند
امیر خجسته در گفتگو با بسیج:
از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون آنچه که باعث ایستادگی و مقاومت مردم شده است همین تفکر ناب بسیجی بوده است؛ شجره طیبه بسیج چنان اثرگذار بود که استکبار جهانی را خوار و ذلیل کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاری سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج شجره طیبه است که امام(ره) بذر آن را کاشتند و از تفکر ناب و اثرگذار امام خمینی(ره) نشات گرفت؛ بسیج تنها راه مقابله با استکبار جهانی است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون آنچه که باعث ایستادگی و مقاومت مردم شده است همین تفکر ناب بسیجی بوده است؛ شجره طیبه بسیج چنان اثرگذار بود که استکبار جهانی را خوار و ذلیل کرد.

خجسته خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک قدرت الهی در جامعه ما ظهور کرد و تفکر بسیجی جهان را در بر گرفته است؛ استکبار جهانی از این تفکر وحشت دارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: تفکر بسیجی همان اسلام ناب محمدی است؛ بسیج به عنوان یک قدرت الهی و یک منجی، افتخارات فراوانی را برای جهان اسلام به ارمغان آورده است و ما باید این تفکر را در سراسر دنیا ترویج دهیم.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی ایثار و مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار؛ تفکر بسیجی در جمهوری اسلامی ایران محصور نشد و در همه دنیا شکل گرفته است و در سراسر دنیا می درخشد.

خجسته تصریح کرد: بسیجیان انصار دین خدا هستند که معادلات جهان کفر و آمریکای جنایت کار را به هم ریخته اند؛ بسیج با روحیه مقدس ظلم ستیزی در مقابل همه زیاده خواهی ها ایستاده است و برای همه مردم مظلوم دنیا عشق و امید می آفریند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی نیاز جامعه بشریت است؛ تفکر بسیجی یعنی ایجاد امنیت و مقابله با تمام زیاده خواهی ها؛ تفکر بسیجی همان تفکر اسلام ناب محمدی است و بسیجیان انصار اباعبدالله الحسین(ع) هستند. 


ارسال نظرات