مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: دشمن غیرت دینی را از جوان ما خواهد گرفت اگر ما پای کار نباشیم و بدانیم که برای نابودی ایران اسلامی گزینه نظامی سالهاست روی میز امریکا خاک می خورد؛ دشمن به دنبال راه دیگری است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۹۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
به گزارش خبر گزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام سید مهدی شتی حسینی در گردهمایی بسیجیان حوزه مقاومت ثارالله شهر آباد تنگستان گفت:  امام راحل بسیج را بر اساس آموزه ها و تعالیم قرانی تشکیل داد و ما اگر می خواهیم بسیجی واقعی باشیم باید ارتباطمان را با قران بیشتر کنیم و بدانیم که اسلام بر پایه کلام وحی بنا شده است.

وی افزود:  اگر ما مدعی هستیم که بسیجی وار زندگی می کنیم باید نیم نگاهی به زندگی امام علی (ع) داشته باشیم که امام راحل فرمودند بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

حجت الاسلام دشتی حسینی گفت: بسیجیان بدانند که اسلام امروز به حضور بسیج در صحنه بیش از پیش نیاز دارد و  اگر خودمان را وقف اسلام کردیم و یاری گر اسلام شدیم بسیجی خواهیم بود.

وی به 4 شخیصه بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجی مدال افتحار یاری گری اسلام را بر گردن دارد و  با قوم خود مهربان و با کفار سخت گیر است .

دشتی حسینی تصریح کرد: دیگر شخیصه بسیجی این است که در راه خدا با جان و مال و تقدیم وجود خود مجاهدت می کند و هرگز از تهدید نمی ترسد  و هرگز از سرزنش باکی نخواهد داشت.

وی گفت: امروز شاهدیم که دشمن برای بی دین کردن ما نقشه کشیده است و فضایی را دنبال می کند که درآن دینداری سخت باشد و سرزنش های زیادی به سمت مومنین سرآزیر می شود تا اسلامی بودن را سخت و سخت تر کنند و نمونه بارز آن  رعایت ظواهر اسلامی و پوشیدن چادر است که متاسفانه امروز آن را عقب ماندگی ی دانند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز رسانه ها و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به قدرت تمام در خدمت دشمن هستند و در اغوا جوانان و بی دین کردن آنها  تمامی ابزارها و تکنولوژی پیشرفته را به کار بسته اند و این فقط و فقط برای فاصله انداختن جوانان ما از دین و ایجاد مانعی برای یاری رساندن آنها به اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: دشمن می خواهد ریشه اسلام را در ایران اسلامی بخشکاند  پس دیندارها  باید بیش از این مراقب باشند و در فضای غبار آلود فتنه ها غرق نشوند.

حجت الاسلام دشتی حسینی ابراز داشت: دشمن غیرت دینی را از جوان ما خواهد گرفت اگر ما پای کار نباشیم و بدانیم که برای نابودی ایران اسلامی گزینه نظامی سالهاست که روی میز امریکا و استکبار خاک می خورد و دشمن  دنبال راه دیگری است.

وی گفت: مراقب باشید شما بسیجیان  از قافله یاری دین خدا عقب نمانید و بدانید که استقامت و مقاومت رمز موفقیت  دنیا و آخرت ماست .

دشتی حسینی تاکید کرد: باید با کلام وحی مانوس شویم و این را مد نظر داشته باشیم که قران برای ثواب نازل نشده است و قانونی برای چگونه زیستن است.

ارسال نظرات