خبرهای داغ:
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان:
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به توانمندی بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: دولت به ظرفیت کم نظیر بسیج توجه کند.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار بسیج از سمنان، در خصوص نقش بی بدیل بسیج در مبارزه با تهدیدات دشمن اظهار داشت: بسیج برای جلوگیری از نفوذ دشمن به خصوص آمریکا باید بصیرت افزایی در مردم را با استفاده از ظرفیت هایی همچون پایگاه های مقاومت افزایش دهد و با تعمیق بخشی به آگاهی مردم مبارزه با آمریکا را تبدیل به مطالبه عمومی کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صابریان خاطرنشان کرد: همان گونه که بسیج در جنگ 8ساله در مقابل دشمن و استکبار جهانی ایستاد نقش برجسته ی بسیج در جلوگیری و ممانعت از نفوذ دشمن و رخنه در ارکان نظام در بحران های مختلف همچون فتنه 88 نقشی ستودنی و نشان دهنده هوشمندی بسیجیان است.

وی با اشاره به راهکارهای جذب جوانان افزود: یکی از راهکار های جذب جوانان به بسیج،شناخت و آشنایی با علایق و سلیقه های آن ها است؛چرا که جوانان دهه 50و 60 با جوانان امروزی متفاوت هستند؛ بناراین تعامل سازنده،درک نیازهای واقعی،پاسخ به خواسته های منطقی آن ها،پوشش سلایق گوناگون آنان و تنوع بخشی در برنامه های بسیج می تواند انگیزه ی ورود آنان به بسیج را فراهم کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان با اشاره بر دلایل استفاده کم دولت از بسیج خاطرنشان کرد: شاید یکی از این دلایل ناشناخته بودن ظرفیت های بسیج برای دولت باشد و ممکن است راهبرد دولت و بسیج دو راهبرد مختلف باشد که در این صورت این ظرفیت مغفول مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها