خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) همزمان با هفته بسیج با خانواده معظم شهید عباس رضانژاد دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۸۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم همزمان با دومین روز از هفته بسیج با خانواده معظم شهید عباس رضانژاد، از شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و خانواده های معظم شهدا برای این ملت عزیز می باشند، اظهار کرد: تکریم و تعظیم از شهدء و خانواده های آنان وظیفه ایست بر دوش این ملت که باید قدردان و سپاس گذار آنان بود.

فرزند شهید عباس رضا نژاد نیز در این دیدار با بیان این مطلب که شهدایی به مانند شهدای دفاع مقدس دیگر نخواهند آمد، گفت: من در ابتدا با شنیدن خبر شهادت پدرم در ظاهر غمگین بودم اما بعد از چند وقت اظهار خرسندی کردم و خوشحال شدم از این موضوع که پدرم به درجه رفیع شهادت نائل آمده و این افتخار نصیب ایشان شده است.

وی درادامه به ویژگی های پدر شهیدش اشاره کرد و بیان نمود: بارزترین ویژگی شهید رضا نژاد مقید بودن به مسئله حلال و حرام بود و با اینکه در نانوایی مشغول به کار بود و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل حساسیت داشتن به این موضوع با وجود عائله زیادی که داشت، کارش را از دست داد.

شایان ذکر است شهید عباس رضا نژاد در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها