طلایه دار اقتصاد مقاومتی از قم در گفتگو با بسیج:
این معادله نشان دهنده اقتصاد آمریکایی است تا به جای دستگیری از محرومی با پتانسیل او را دربند مفادی کنند تا کناره گیری کند و کاخ نشینانی مناصب شان باقی بماند.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۵۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

مهدی طباطبایی تولید کننده عسل طبیعی از قم در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: علاقه به تولید و تداوم حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی موجب شد تا با تعدادی از فارغ التحصیلان کشاورزی با مدارک تحصیلی  ارشد، مجموعه  تولیدی را با سرمایه ثابت 100 میلیون تومان راه اندازی کنیم و برای 21 نفر مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی گفت: مصیبت تولید کنندگان از این است که دولت نه تنها حمایت نمی کند که با سنگ اندازی های مختلف مسیر تولید را برای مان دشوار می سازد، اخذ مجوزهایی که بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه بر است؛ این معادله نشان دهنده اقتصاد آمریکایی است تا به جای دستگیری از محرومی با پتانسیل او را دربند مفادی کنند تا کناره گیری کند و کاخ نشینانی مناصب شان باقی بماند.

طباطبایی افزود: بازاریابی محصول و سختگیری های صادراتی مانع بزرگی در مسیرتولید کنندگان است ؛محصولات غذایی شان اگر دپو شود مانند خودرو سازان نیست که با رنگی، لکه گیری کنند بلکه موجب می شود این محصول تلف گردد.

وی افزود: دولتمردان در این شرایط غیر عای اقتصاد که تورم و گرانی را همراه دارد اگر مدیریت جهادی را نمی دانند، آموزش بگیرند، اگر یاد نگرفتند به کناری رفته تا مدیران جهادی همت خود را بر اجرای اقتصاد مقاومتی مضاعف نمایند.

ارسال نظرات