طلایه دار اقتصاد مقاومتی از همدان در گفتگو با بسیج:
بسیج، راه های نفوذ در تولیدات داخلی از جمله عوامل داخلی که تولید کننده را به کناری می زند را شناسایی کند.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

فرشید غلامی تولید کننده محصولات چرمی از همدان  در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: : این نمایشگاه تجربه خوبی را برای تولید کنندگان ایجاد می کند و خواستار تداوم هستم، مسوولین برای اهدای جوایز از کالاهای ایرانی همچون چرم و... استفاده کنند و این همایش را برای تشویق  تولید داخلی ماهیانه 2-3 باری برگزار نمایند، بازارچه های دائمی هم می تواند بر مشتری مداری محصولات بیفزاید.

 وی گفت: متاسفانه بعد از5 سال فعالیت و محصولات تولیدی مختلف به علت عدم حمایت،واردات بی رویه، کالاهای بی کیفیت،رغبت مردم به برندینگ خاص چرم،وجود واسطه ها،  نداشتن درآمدی برای تبلیغات با 4 نفر مستقیم و غیر مستقیم درصدد توقیف این واحد تولیدی هستم.

غلامی با انتقاد از وام 25 ملییونی دولت برای دو خودرو ساز افزود: تساوی و رعایت عدالت الزامی است که مسوولین باید رعایت کنند چرا کالایی بی کیفیت که با 6 تومان می توان به دست مردم رساند باز تسهیلاتی در نظر گرفته می شود؟! و برای سایر تولید کنندگان یک سوم این مبلغ لحاظ نمی شود؟!

وی با انتقاد از عملکرد میراث فرهنگی در حمایت از صنایع دستی گفت: سال 93 نمایشگاهی را در همدان برپا نمود ولی متاسفانه به علت عدم بازبینی و دقت، نمایشگاه آتش گرفت و نه تنها مشتری ایجاد نکرد و معرفی کننده کالا نبود که برای 11 غرفه دار، خسارات بسی بزرگ را رقم زد و سرمایه 30 میلیونی من پارسال در آتش سوخت و هنوز هم  میراث فرهنگی متولی پرداخت خسارت نشده  است.

وی نفوذ و ضربه داخلی را مهم دانست و تصریح کرد: بسیج، راه های نفوذ در  تولیدات داخلی از جمله عوامل داخلی که تولید کننده را به کناری می زند را شناسایی کند، مسلم بدانید صدای نهیب کوچک داخلی از انفجار بیرونی دشمن خسارات اش گسترده تر و سخت تر می باشد.

ارسال نظرات