نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان با صدرنشینی تیم مقاومت در تفنگ و تیم نزاجا در تپانچه به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج، دیدارهای هفته آخر از نیم فصل اول لیگ برتر بانوان جمعه به میزبانی پاس قوامین و حضور 60 ورزشکار از 8 تیم هیئت خراسان رضوی، هیئت اصفهان، پاس قوامین، مقاومت، نزاجا ، پردیسان، بعثت و انقلاب در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

برهمین اساس، در پایان مسابقات این هفته، تیم مقاومت در رشته تفنگ در صدر جدول و تیم‌های نزاجا و هیئت خراسان رضوی به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در تپانچه نیز تیم نزاجا در جایگاه اول و تیم های پاس قوامین و مقاومت به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی بانوان با پیروزی تیم های، مقاومت، هیئت خراسان رضوی، نزاجا و بعثت در رشته تفنگ بر حریفان خود برگزار شد.

در انفرادی این رشته نیز، الهه احمدی با امتیاز 417٫30 از نزاجا، نجمه خدمتی با امتیاز 416 از مقاومت و دینا فرزاد خواه با امتیاز 414٫2 از مقاومت به ترتیب در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در تپانچه تیمی نیز، تیم های پاس قوامین، هیئت خراسان رضوی، نزاجا و بعثت بر حریفان خود غلبه کردند.

در انفرادی تپانچه نیز، زینب طوماری با امتیاز 386 از هیئت خراسان رضوی در مکان اول، گلنوش سبقت الهی با امتیاز 380 از پاس قوامین در مکان دوم و الهام هریجانی با امتیاز 380 از مقاومت در مکان سوم این رقابت‌ها ایستادند.

با پایان نیم فصل اول تیم‌ها از امروز (شنبه) تا 22 آذر ماه که فصل نقل و انتقالات می باشد مجاز به جذب یا جابه جایی ورزشکار هستند.
ارسال نظرات