حجت الاسلام والمسلمین محمد جمالپور ، بسیج را مصداق کامل ایثار، خلوص و فداکاری دانست و گفت:مذاکره با دشمنان معنی ندارد چرا که آنها به هیچ منطق و عهدی پایبند نیستند.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعت در مکان حسینیه محمد رسول الله با حضور بسیجیان و ائمه جمعه وجماعات شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ هدف از برگزاری این برنامه را اهمیت نقش نماز در زندگی و جامعه و تاثیر آن بر زندگی روزمره جوانان و نوجوانان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جمالپور در همایش ائمه جماعات ، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت : تمامی قدرت های دنیا بدانند که ما تا آخرین قطره خونمان برای اعتلای اسلام و انقلاب ایستاده ایم و از آرمانهای امام و انقلاب دفاع خواهیم کرد و در پیشبرد این اهداف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

امام جمعه شهر چلگرد بسیج را مصداق کامل ایثار، خلوص و فداکاری دانست و گفت نماز جمعه صفا و صمیمیت است و بهترین مکان برای جوانان و نوجوانان است تا از طریق آن به خود سازی و تزکیه نفس برسند.

وی،  در پایان این همایش اظهار داشت مذاکره با دشمنان معنی ندارد چرا که آنها به هیچ منطق و عهدی پایبند نیستند و می خواهند از طریق جنگ نرم ضربه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند و ما باید خیلی هوشیار باشیم.

ارسال نظرات