یکی از کارشناسان مسایل سیاسی ،‌گفت: آنچه داریم و توانستیم قدرتهای بزرگ نظام بین الملل را به پای میز مذاکره بنشانیم، اقتدار ملی و گفتمان انقلابی این کشور است.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هیئت قشر و مجمع عمومی بسیجیان شهرستان فارسان در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها)این ناحیه برگزار شد .

هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در این مراسم گفت: از امضای برجام تا به نیل به یک فرجام اجرایی شایسته، راه پر فراز و نشیبی را پیش رو داریم.

حسین صالحی، افزود: این برهه از اهمیت خاصی برخوردار است که نیازمند توجه به چند نکته اساسی و کلیدی است. و نکته اصلی که مورد تاکید قرار می گیرد این است که باید از بد جلوه دادن موضوع برجام به شدت پرهیز شود و تاکید گردد که کامیابی و موفقیتهای هسته ای منحصر به جناح و گروه و دسته خاصی نیست.

هادی سیاسی بسیج فارسان افزود: اگرچه قطعا تیم آقای دکتر ظریف در این خصوص اقدامات مهمی را در استمرار مذاکرات گذشته انجام داده اند که موجب امتنان و تشکر ملت ایران و مقام رهبری نیز بوده است؛ اما آنچه داریم و توانستیم قدرتهای بزرگ نظام بین الملل را به پای میز مذاکره بنشانیم، اقتدار ملی و گفتمان انقلابی این کشور است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید داشتند که قدمی از اصول این انقلاب از جمله حمایت از دوستان منطقه ای خود عقب نشینی نخواهیم کرد و در جایی که توان رزمی و دفاعی ما نشانه برود، شایسته مقاومت و ایستادگی است.

صالحی، گفت: کوچک ترین غفلت از اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گران بهای آن می تواند بسیار پر هزینه و گران تمام شود.

این هادی سیاسی، تأکید کرد: همه باید به هوش باشیم که از جو زدگی و احساس و هیجان بپرهیزیم و عقل و انصاف را معیار قضاوتهای خود قرار دهیم.

در ادامه این جلسه؛ رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در خصوص افسران جنگ نرم افزود : همه ما باید به خود به عنوان فردی که در جامعه تاثیر دارد توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میربد، افزود: امروز توجه به جامعه پیرامونی ما بسیار مهم است و نباید نسبت به آن بی توجه باشیم. امروز توجه به ارزش ها و حفظ آن یک امر مهم است.

وی گفت: ترویج اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و توجه به مقام شامخ شهدا و راه آنها، توجه به حقایق دوران دفاع مقدس، از ارزش های مهم است که باید حفظ شود.

میربد، افزود: مهمترین وظیفه و رسالت رسانه های نظام و رسانه های منتسب به آن جریان سازی و روشنگری در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی فارسان، تصریح کرد: امروز هم ضرورت ایجاب می کند به جنگ نرم دشمن برویم و در این جنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف مقدم هستند. قدرت جمهوری اسلامی تنها قدرت سخت نیست و قدرت نرم نظام نیز حائز اهمیت است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان تصریح کرد: تهاجم فرهنگی در مقایسه با تهاجم نظامی یا اقتصادی، دارای ویژگی‏‌های خاصی بوده بطوریکه تهاجم فرهنگی معمولاً نامرئی و نامحسوس، دراز مدت و دیرپاست ریشه‌ ‏ای عمیق، همه‌‏جانبه و حساب شده‌ دارد و دارای برنامه و ابزارهای گسترده، فراگیر و کارساز و خطرزا است.

میربد با بیان اینکه تهاجم فرهنگی همانند کار فرهنگی، یک کار آرام و بی‏سر و صدا می‌باشد و قربانیان آن اکثرا قشر جوان هستند، افزود: در تهاجم نظامی، دشمن با تجهیزات و امکانات نظامی وارد میدان شده ولی در "تهاجم فرهنگی" نیازی به لشکرکشی و هزینه‏‌های کلان نظامی ندارد.

وی افزود: مهمترین راهبرد دشمن علیه جمهوری اسلامی جنگ نرم است و باید بتوانیم روز به روز این فضا و فعالیت‌های رسانه‌های داخلی را افزایش دهیم که در این رابطه تحلیل اخبار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

میربد، گفت: باید با آرمان‌های انقلابی حرکت کنیم؛ چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شبانه روز در تلاش هستند تا ارزش‌های انقلاب را از بین ببرند و از رسانه به عنوان ابزاری مهم برای این کار استفاده می‌کنند.

وی، بیان کرد: باید خبرنگاران و بسیج رسانه سیاست‌های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی را به صورت عملی تبیین و طراحی کنند.

میربد، تأکید کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی قشر فرهیخته رسانه و خبرنگاران پیشگام باشند و مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در عرصه کنونی بسترسازی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این جلسه سخنرانان به سوالات مطرح شده از سوی جمع حاضر پاسخ دادند.

ارسال نظرات