حجت الاسلام سعادت فر:

دشمنان به دنبال از بین بردن باطن اسلام هستند

امام جمعه شهر بروجن در دوره تربیت و تعالی ناحیه ای و کار گاه آموزشی یک روزه شورای حوزه ها و پایگاه های بسیج بلداجی و گندمان گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن باطن اسلام هستند.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج، دوره تربیت و تعالی ناحیه ای و کارگاه آموزشی یک روزه شورای حوزه و پایگاه های مقاومت برای بسیجیان بلداجی و گندمان در مدرسه 7 تیر گندمان با حضور مسئولین معاونت ها برگزار شد.

در این دوره یک روزه در ابتدا کلاس امر به معروف و نهی از منکر توسط حجت الاسلام سعادت فر، امام جمعه شهرستان بروجن برگزار گردید و وی، گفت: یکی از مباحث مهم در جامعه امر به معروف و نهی از منکر است که انسان باید نسبت به محیط اطراف خود حائز اهمیت باشد.

امام جمعه بروجن، افزود: در امر به معروف و نهی از منکر، باید انسان جامعه اسلامی را رصد بکند که جامعه در مسیر معروف است یا منکر؟ . امروز باید مراقب باشیم که روحیه انقلابی ما حفظ بشود.

وی، ادامه داد: تا قبل از فتنه سال 88، دشمن در پی براندازی بود و سیاست های دشمنان این بود که اصل انقلاب برداشته شود. همانطور که در شعار های فتنه 88 مشاهده می شود شعارها به دنبال براندازی بودند.

سعادت فر، تصریح کرد: آنچه دشمنان در پی آن هستند این است که ظاهر اسلام حفظ شود؛ ولی باطن از بین رود و این نفوذ است. مثل عربستان که ظاهر اسلامی دارند؛ ولی در باطن کارهای صهیونیست ها را در منطقه انجام می دهند.

امام جمعه بروجن، گفت: پول عربستان برای خرید سلاح از کشور های غیر اسلامی هزینه می شود، که علاوه بر سود برای دشمنان، از آن طرف برای کشتار مسلمانان استفاده می شود.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام سعادت فر، کلاس های تخصصی با حضور کارشناسان معاونت های ناحیه مقاومت بسیج بروجن از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور فرماندهان و مدیران حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرهای بلداجی و گندمان بود.

ارسال نظرات