رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زن مسلمان مجاهد انقلابی ایران بهترین الگو برای بشریت است و ملت همیشه بیدار ایران اسلامی وظیفه دارند به درستی این الگو را به زنان دنیا معرفی کنند.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج: مینو اصلانی روز یکشنبه در همایش فرماندهان گردان، گروهان و دسته های کوثر سازمان بسیج جامعه زنان سیستان و بلوچستان در زاهدان انقلابی و مجاهد بودن را شاخصه های بارز زنان ایرانی برشمرد و اظهار داشت: اعلام نظر و کمک به رفع مشکلات پیشروی کشور مهمترین دغدغه تمام بانوان به ویژه عضو تشکیلات بسیج در نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب سه الگو با عنوان زن شرقی، زن غربی و زن مسلمان مجاهد انقلابی ایران برای بانوان در جهان ترسیم می کنند که امروزه ردپایی از الگوی اول باقی نمانده است.
وی ادامه داد: زن غربی نیز به عنوان یک کالا در اختیار سودجویان قرار دارد و از چهره و پیکره وی برای بدترین تبلیغات استفاده می شود که رسیدن پیام زن مسلمان انقلابی ایران موجب شکل گیری جنبش های مختلف در میان آنان در رابطه با حفظ عفت و مسائل اخلاقی شده است.
رئیس سازمان بسیج زنان کشور افزود: تمام این توضیحات نشان دهنده نامناسب بودن دو الگوی نخست از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و برگزیدن بانوی مسلمان انقلابی ایران به عنوان الگوی حقیقی از سوی زنان جهان دارد.
اصلانی افزود: تلاش داریم تشکیلات بسیج که اقشار مختلف مردم ایران به ویژه بانوان را شامل می شود هر روز با ارائه آموزش های لازم و برنامه ریزی های مناسب نسبت به قبل قوی تر عمل کند بر این اساس بعد از چند سال وقفه در تربیت مربی افسران میدان تیر امسال با هماهنگی مرکز آموزش سپاه بار دیگر این دوره برگزار می شود.
وی تصریح کرد: آن چیزی که بیشتر از همه دشمن را نسبت به ملت ایران و بسیجیان به هراس می اندازد آمادگی روحی و نیروی انسانی است.
وی گفت: دشمنان امیدوار بودند از طریق برجام بتوانند در میان جوانان به عنوان ستون اصلی نیروی انسانی ایران اسلامی از روش های سیاسی و فرهنگی نفوذ کنند که با هوشیاری و درایت بالای رهبر معظم انقلاب نقشه هایشان بی ثمر ماند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: ملت شیعه و سنی ایران اسلامی به طور قطع در کنار هم با وحدت و معرفی راه های نفوذ به جوانان، از رسیدن دشمنان به اهدافشان جلوگیری می کنند.
اصلانی شبکه های اجتماعی را یکی از امیدهای دشمنان برای نفوذ در جامعه ایرانی عنوان کرد و گفت: رسالت امروز بسیجیان حرکت در مسیر استفاده مناسب و صحیح از این شبکه ها برای بستن راههای نفوذ دشمنان است.
وی افزود: با توجه به اینکه جذب خواهران به پایگاه های بسیج ظرافت خاصی را می طلبد، برخورد نیروهای بسیجی با افراد مختلف به ویژه بانوان برای جذب در این سازمان مردمی باید محبت آمیز و خیرخواهانه باشد.
وی با اشاره به تلاش برای دو برابر کردن جذب بانوان در سازمان بسیج تا پایان برنامه ششم توسعه گفت: هم اینک 9 میلیون و 200 هزار خواهر بسیجی در رده های مختلف این سازمان مردمی فعالیت می کنند.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار داشت: انقلاب اسلامی با محوریت زنان بسیجی توانسته در مسیر پیروزی گام بردارد.
سرهنگ محمد ناظری افزود: موفق نبودن دشمنان با توجه به برنامه ریزی ها و هزینه های کلان برای ناامن کردن سیستان و بلوچستان بدون تردید یکی از اثرات مهم حضور زنان بسیجی همیشه در صحنه شیعه و سنی استان است.
وی اظهار داشت: گردان های کوثر و الزهرا(س) بسیج سیستان و بلوچستان هر کدام مولفه ای از قدرت استان به حساب می آیند.
وی تاکید کرد: وجود فاصله زیاد میان شهرها در سیستان و بلوچستان و هم مرزی با دو کشور بحران زده افغانستان و پاکستان می طلبد سازمان بسیج زنان کشور نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.

ارسال نظرات