برای اولین بار در استان برگزار می شود :

جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان در چهارمحال و بختیاری

جشنواره فرهنگی، هنری ققنوس ویژه دانشجویان دانشگاههای استان چهارمحال و بختیاری در آذر ماه سال جاری با محوریت و موضوعات متنوع برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رمضانعلی جهان پناه، مسئول فرهنگی ناحیه دانشجویی استان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی هنری ققنوس با حضور دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان به صورت فردی، گروهی و تشکل های دانشجویی، برای اولین بار در این سطح گسترده در استان برگزار می گردد.

دبیر این جشنواره، شناخت و کمک به پرورش استعداد های فرهنگی هنری دانشجویان را از اهداف برگزاری جشنواره دانست و ادامه داد: تقویت معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی، توسعه فعالیتهای فرهنگی اجتماعی، مسئولیت پذیری و همدلی در بین دانشجویان، زمینه سازی برای تربیت نیروی انسانی مبتکر و خلاق و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان و محیط های آموزش عالی استان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی، تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در چهار بخش فرهنگ و رسانه، ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما برگزار می گردد.

جهان پناه گفت: موضوعات جشنواره سبک زندگی اسلامی ایرانی، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت، آسیب های شبکه ماهواره ای و شبکه های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی می باشد که علاقه مندان تا 30 آذر94 فرصت آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره تحویل دهند.

وی افزود: زمان برگزاری جشنواره پایان بهمن94 می باشد که علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت http://ghoghnos-chb.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است: آثار برگزیده در این جشنواره علاوه بر تقدیر جهت شرکت در جشنواره کشوری به سازمان بسیج دانشجویی ارسال می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار