در جلسه ای که با حضور استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه‌های مرتبط برگزار شد،‌ مقرر شد نسبت به رفع برخی مشکلات هیئت‌های مذهبی اعزامی به مشهد مقدس در ایام 28 صفر ستادی تشکیل شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۸۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱




‌به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در جلسه بررسی مشکلات هیئت‌های مذهبی ویژه برنامه‌های ایام 28 صفر با بیان اینکه به دستور استاندار مازندران ستاد 28 صفر در مازندران تشکیل می‌شود،‌ اظهار کرد: با توجه به حضور نزدیک به 250 هیئت از مازندران به مشهد مقدس در ایام 28 صفر،‌ به دستور استاندار مازندران از سال‌جاری برای نخستین بار این ستاد تشکیل می‌شود.

وی افزود: در جلسه امروز که با حضور استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه‌های مرتبط برگزار شد،‌ مقرر شد نسبت به رفع برخی مشکلات هیئت‌های مذهبی اعزامی به مشهد مقدس در ایام 28 صفر ستادی تشکیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت:‌ سرکشی از هیئت‌های مذهبی در ایام 28 سفر به همت سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان با حضور استانداران دولت‌های قبلی و جدید در چندین سال متوالی در حال انجام است که امسال نیز استاندار مازندران از این برنامه استقبال کرد.

شکریان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در جهت تشکیل این ستاد،‌ خاطرنشان کرد: حضور مسئول ارشد اجرایی استان در بین هیئت‌های مذهبی مازندران در مشهد مقدس منشاء خدمات و برکات بسیاری است که مورد استقبال هیئت‌های مذهبی نیز قرار گرفته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در پایان با تاکید بر هر چه پرشورتر برگزار شدن مراسمات 28 صفر، گفت: هیئت‌های مذهبی با تبیین معارف دینی و بیان احکام نورانی اسلام زمینه ارتقای سطح بینش مردم نسبت به قیام عاشورا و مفاهیم تعالی بخش قرآن و اهل‌بیت (ع) را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها