در همایش تخصصی اصحاب رسانه با عنوان «رسانه و بصیرت دینی» در سپاه ناحیه آمل، اظهار کرد: امروزه بسیج نیرویی بزرگ، آماده، بصیر و آگاه است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۸۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حکمت داجلیری در همایش تخصصی اصحاب رسانه با عنوان «رسانه و بصیرت دینی» در سپاه ناحیه آمل، اظهار کرد: امروزه بسیج نیرویی بزرگ، آماده، بصیر و آگاه است.

وی افزود: بسیجیان با بصیرت و آگاهی تلاش دارند تا در جبهه‌های جنگ نرم و رسانه‌ای با دشمنان مقابله کنند و در این راستا قدم‌های اساسی برمی‌دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آملبا تأکید بر نقش و کارکرد رسانه‌های ارتباط جمعی در شرایط اجتماعی موجود، تصریح کرد: هم‌اکنون نقش رسانه‌ها در کشورهای مختلف غیرقابل انکار است و در جوامع بشری رسانه‌ها در راستای شکل‌گیری تغییرات و تبادل اندیشهها ایفای نقش دارند.

این مسئول اضافه کرد: اگر همه دنیا با نیروی بسیج مخالفت کنند، این نیرو با توکل به خداوند، تقوا و اطاعت اوامر ولی امر مسلمین مقابل توطئه‌ها می‌ایستد.

داجلیری رسانه‌ها را در جامعه امروزی به‌عنوان ابزار تغییر شرایط اجتماعی دانست و گفت: باید با تلاش و پشتکار نقش رسانه‌ها به‌درستی اجرا و تبیین شود، هر چند برخی رسانه‌های معاند قصد نفوذ در افکار عمومی را دارند و از دیگر کارکردهای رسانه‌ها می‌توان در بخش اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با تأکید بر اینکه اگر امروزه داعش در دنیا به جان مردم افتاده است، حاصل تربیت از سوی استکبارگران است، ادامه داد: در سوریه و دیگر کشورهای منطقه این گروه و دیگر گروه‌های تکفیری به فکر آدم‌کشی هستند.

این مسئول با بیان تهدیدات داعش به کاخ سفید و سوزاندن اوباما، ادامه داد: اگرچه کشورهای استکباری در شعار بر مبارزه با تروریسم تأکید دارند، ولی در عمل حامی تروریست‌ها، خواهان مسلح کردن عربستان و کمک به صهیونیست هستند.

داجلیری با اشاره به آمیخته شدن دروغ و واقعیت در فضای مجازی، بیان کرد: با توجه به فعالیت 17 هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا، بخشی از آن در جهت تغییر افکار در ملت ایران گام بر می‌دارند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان فعالیت رسانه در عرصه سیاست، گفت: بصیرت لازمه کار رسانه‌ای بوده و رسانه‌ها نقش اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی صحیح در جامعه را دارند.

* کاندیداهای مجلس به وسیله رسانه دست به تخریب دیگران نزنند

این مسئول با اعلام نقش شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در ازهم‌پاشیدگی کانون خانواده، خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی باید با روحیه بسیجی به میدان بیایند.

داجلیری با اشاره به اینکه بسیج بر مبنای اندیشه‌ها خدامحوری را در دستور کار دارد، تصریح کرد: امروز دشمن موادمخدر دیجیتالی را در میان جوانان و نوجوانان رایج کرده، در حالی که آمار اعتیاد به فایل‌های دیجیتالی بالا بوده و بهعنوان یک هشدار، نگران‌کننده است.

وی با اشاره به تخریب اذهان نسل جوان به‌وسیله شبکه‌های دیجیتالی، گفت: باید همه خانواده‌ها این تهدید را در خانه خود جدی بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آملبا اشاره به در پیش بودن انتخابات، یادآور شد: رسانه‌ها باید در زمینه انتخابات فعالیت‌های خود را در دو زمینه دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی و تبیین واقعیت‌ها جهت دهند.

این مسئول در پایان گفت: نباید کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با استفاده از رسانه‌ها چهره یکدیگر را تخریب کنند، زیرا ارزش و اهمیت رسانه‌ها خیلی مهم بوده و نباید ابزار دست دیگران شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها