حجت الاسلام موحد در همایش شکوه هجرت

دانشجویان نفوذ فرهنگی دشمن را جدی بگیرند

حجت الاسلام و المسلمین موحد گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه به راه های نفوذ دشمن اشاره کردند و فرمودند دشمن از راه اقتصادی ، امنیتی، فرهنگی و سیاسی به کشور نفوذ می کنند که نفوذ فرهنگی در این میان از دیگر موارد مهمتر است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
///////////////

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در همایش شکوه هجرت که امروز در دانشکده فنی و  حرفه ای دختران کرج برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج چند نکته در خصوص انتظاراتی که از بسیج دانشجویی می رود متذکر شد و اظهار داشت: در آیات قرآن تاکید شده است که اول از هر چیزی به خود بپردازید و پرورش دهید و بدین معناست که خود سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: بسیج دانشجویی موظف است در گام اول به پرورش روح و روان، اعتقادات، اخلاق و رفتار خود در جایگاه یک انسان توجه داشته باشد که خود عدم شناخت از عمده مشکلات محسوب می شود و می تواند عامل انحراف انسان شود چراکه خود را به عنوان انسان نمی داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز  عدم شناخت روش صحیح را از دیگر انحرافات انسان برشمرد و گفت: انسان باید در ابتدا امر به معروف و نهی از منکر را بداند و سپس تبلیغات انجام دهد و به سیاست و اعتقادات خود بپردازد.

وی ادامه داد: انسان باید از لحاظ سیاسی، اعتقادی و عقیدتی به شناخت کامل برسد و در ارتباط با اطرافیان دچار انحراف نشود.

حجت الاسلام موحد بااشاره به بیانات رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی دانشگاه ها چنین گفت: ایشان در مورد محیط علم و دانشگاهی و تجمعاتی که در دانشگاه ها برقرار می شود نکاتی عنوان کردند که نشان از حساسیت بالای آن دارد و محیط دانشگاه باید مورد نظارت قرار گیرد.

وی در خصوص بسیج دانشجویی گفت: امن ترین مرجعی که می تواند مورد اعتماد باشد بسیج دانشجویی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به راه های نفوذ دشمن به داخل کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه به راه های نفوذ دشمن اشاره کردند و فرمودند دشمن از راه اقتصادی ، امنیتی، فرهنگی و سیاسی به کشور نفوذ می کنند که نفوذ فرهنگی در این میان از دیگر موارد مهمتر است.

وی گفت: امریکا درحالیکه خود بیشترین آمار طلاق را دارد الگوی سبک زندگی ایرانیان شده و به تمام آداب زندگی اسلامی نفوذ می کند.

حجت الاسلام موحد در خصوص نفوذ سیاسی عنوان کرد: دشمن با راه اندازی جنبش سبز موجب بروز فتنه 88 درکشور شد و اینها تماما برنامه ریزی و مدیریت شده از سوی دشمن است و دشمن جهت حمله به ایران از راه تهاجمات فرهنگی و سیاسی از قبل طراحی شده همچون ترویج شیعه انگلیسی و راه اندازی نیروهای داعش و تکفیری وارد می شود.

وی افزود: دانشجویان معلومات خود را نسبت به مسائل سیاسی ، عقیدتی و اخلاقی بالا ببرند و در صورتیکه بخواهید به عنوان بسیج دانشجویی رسالت و اخلاق ایجاد کنید باید طوری باشید که شما را بپذیرند و در رفتار، اخلاق، درس و گفتار الگوی دیگر دانشجویان باشید
ارسال نظرات
پر بیننده ها