سعید بهرامی گفت: دشمنان با نفوذ به داخل کشور قصد دارد روحیه جهادی را از جوانان بگیرد که دانشجویان موظفند در مقابل این نفوذ دشمن مقابله و ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
اردوهای جهادی سه روزه در مناطق محروم استان برگزار می شود/ دشمن قصد سلب روحیه جهادی جوانان را دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در همایش شکوه هجرت که صبح امروز در دانشکده فنی و  حرفه ای دختران کرج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای عرصه علم و جهاد به فرمایشات امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: امام(ره) تشکیل بسیج در نظام را از الطاف جلیله خداوند دانستند که بر امت ایران اسلامی ارزانی شد.

وی افزود: دانشجویان جهادی بسیاری علیرغم بهره گیری از تعطیلات نوروزی و تابستان خالطانه و بدون هیچگونه چشمداشتی پا به عرصه جهاد گذاشتند و عاشقانه خدمت کردند .

بهرامی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه های آموزش رسم هجرت قبل از اعزام جهادگران به مناطق محروم عنوان کرد: در تابستان 94 تعداد 721 نفر از جهادگران که شامل 401 برادر و 230 خواهر بود به مناطق محروم هفت استان البرز، سمنان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، خراسانی شمالی و بوشهر اعزام شدند که کمک رسانی به مناطق سیل زده روستای سیجان با حضور پایوران و دانشجویان از دیگر اقدامات این نهاد می باشد.

وی به دیگر اقدامات اجراشده توسط جهادگران دانشجو اشاره داشت و گفت: برگزاری کارگاه اقتصادمقاومتی، دامپزشکی و بهداشتی، ویزیت رایگان، زیباسازی و بهسازی مدارس و مساجد از عمده فعالیت های جهادگران به شمار می رود.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 90 دانشجوی جهادگر به منطقه چذابه جهت خدمات رسانی به زائرین کربلا اعزام شده اند.

وی گفت: برگزاری اردوهای سه روزه آخر هفته به مناطق محروم استان از برنامه های آتی این نهاد می باشد و تعداد هزار دانشجو نیز در اسفند 94 و فروردین 95 به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

بهرامی در خصوص فرمایشات رهبری در خصوص دانشجو و دانشگاه افزود: مقام معظم رهبری بر موضوع فرهنگی حاکم بر دانشگاه ها تاکید بسیار داشتند و باید دانست که مگر غربی ها از اختلاط دختر و پسر چه بهره ای برده اند ولی اسلام انسان را شناخته که قانون حجاب را وضع کرده است.

وی در پایان گفت: دشمنان با نفوذ به داخل کشور قصد دارد روحیه جهادی را از جوانان بگیرد که  دانشجویان موظفند در مقابل این نفوذ دشمن مقابله و ایستادگی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها