خبرهای داغ:
معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قزوین:

استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج از اهداف دوره تربیت تعالی است

معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قزوین بیان کرد:استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج از اهداف دوره تربیت تعالی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

محمد بهرامی معاونت تربیت و آموزش سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری یسیج در خصوص دوره‌های دوم تربیت و تعالی ناحیه‌ای بسیج بیان کرد: مرحله دوم تربیت و تعالی ناحیه ‌ای بسیج از تاریخ21/7/94 الی18/8/94 به صورت متناوب و به استعداد 3611 نفر توسط نواحی بسیج استان با موفقیت برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات مورد بحث در دوره‌ها افزود: موضوع مورد بحث در این دوره‌ها، معیارها و اصول حاکم بر امر به معروف و نهی ازمنکر بوده است.

بهرامی با اشاره به اهداف برگزاری دوره تربیت و تعالی تصریح کرد: تحکیم و ارتقای پایه های معرفتی و بصیرتی،اخلاقی مدیران بسیج و عمق بخشی و استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج بر اساس فرامین رهبری،تقویت روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری،ایجاد روحیه و ایثار، شهادت از جمله اهداف شاخص و بارز این دوره‌ها می‌باشد.

معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قزوین خاطرنشان کرد: مخاطبان این دوره‌ها فرماندهان بسیج، شوراهای حوزه ها و مسئولین شعب نمایندگی در حوزه و پایگاه‌ها و مدیران عقیدتی و نظارت نیز در این دورها حضور دارند.

این مسئول تشریح کرد: عناوین درسی دوره های مذکور، توسط روحانیون برجسته استان واساتید مجرب حوزه و دانشگاه در 2 نشست برگزار گردید.

بهرامی در خاتمه با اشاره به آمار شرکت کنندگان در این دوره‌ها عنوان کرد: ناحیه امام حسن(ع) قزوین با780 نفر شرکت کننده و ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا با 656 نفر و ناحیه دانشجویی استان قزوین نیز با451 نفر در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار