فرمانده سپاه استان البرز در همایش شکوه هجرت

رمز تداوم انقلاب روحیه و تفکر بسیجی است / بسیج الگویی برای جهانیان

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: انقلاب با روحیه و تفکر بسیجی پیشرفت کرد و اگر بسیج نبود انقلاب هم نمی ماند و از این رو بسیجیان باید قدر خود را بدانند.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۰۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
رمز پیروزی انقلاب روحیه و تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در خصوص تشکیل بسیج اظهار داشت: از آنجایی که امام(ره) شناخت کامل نسبت به دشمنان اسلام داشتند دستور به تشکیل سپاه و بسیج را دادند تا در کنار ارتش از دین اسلام دفاع کنند.

وی افزود: اکنون می توان متوجه شد که اگر بسیج و سپاه تشکیل نمی شد انقلاب نیز پابرجا نمی ماند چراکه همین سپاهیان و بسیجیان در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه استان البرز روحیه و تفکر بسیجی را مهم دانست و گفت: انقلاب با روحیه و تفکر بسیجی پیشرفت کرد و اگر بسیج نبود انقلاب هم نمی ماند و از این رو بسیجیان باید قدر خود را بدانند.

وی ادامه داد: یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجویی و طلاب است و امروز یک مسئولیت سنگین در دانشگاه ها دارند و آن اینکه به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: بسیج امروز عظمتی در دنیا دارد که در مقابل سلطه مستکبرین ایستادگی کرده است و الگویی برای جهانیان می باشد چراکه اگر سردار همدانی بسیج صد میلیونی در سوریه را تشکیل نمی داد معلوم نبود چه بر سر سوریه می آمد.

وی راه دفاع از نظام را تفکر و روحیه بسیجی دانست و گفت: دشمنان بی شرمانه بین تروریست ها تفاوت قائل می شوند و آن ها را به خوب و بد تقسیم می کنند مگر نه این است که بیش از 17 هزار نفر از مردم مظلوم یمن زیر چکمه های صهیونیست ها کشته می شوند ولی کشتار چند صد نفر در فرانسه در جهان غوغا می کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: دشمن جرات حمله به ایران را ندارد و باید دانشگاهیان به این توجه کنند که راه های نفوذ دشمن به داخل کشور را ببندند و عده ای که چهره خبیث امریکا را بزک می کنند بدانند امنیتی که اکنون در جامعه حاکم است به خاطر بسیج و سپاه است.

وی در ادامه فعالیت جهادگران را ارج نهاد و گفت: جهادگران بدون هیچگونه چشمداشتی در مناطق محروم کشور به ارائه خدمات می پردازند که بنده خود شاهد این فعالیت ها بوده ام و گاها مشاهده کردم که زوج های جوان نیز در این اردوها حاضرند.

سردار استاد حسینی در پایان گفت: به جهت آبادانی استان بهتر است اردوهای جهادی به روستاهای محروم داخل استان نیز توجه بسیاری شود چراکه حتی تعدادی از این روستا ها از داشتن غسالخانه هم محرومند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار