امام جمعه شهر لیکک بسیج و تفکر بسیجی را برای کشور ضروری دانست و گفت:بسیج محدوده جغرافیایی خاصی ندارد و هر کس اندیشه امام و رهبری را قبول داشته باشد،بسیجی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج،فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با امام جمعه شهر لیکک دیدار کردند.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت:از ديدگاه امام بسيجي كسي است كه در عمل علاقه خود را به پيشرفت ،حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامي و شأن و حيثيت ملت مسلمان نشان دهد.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: بسيجي بودن معيار و ملاكي است كه بر اساس آن ميزان تعهد اعضاي آن به اصول و آرمان هاي انقلابي سنجيده مي شود.

افروغی خاطرنشان کرد: بسیج همان شجره طیبه ای است که اصلش ثابت و فرع ها در آسمانند.

وی گفت: ریشه اصلی بسیج، اعتقادات و مبانی فکری مسلمانان شیعی است؛ ما بسیجی را محدود به مرزهای جغرافیایی نمی دانیم ، همانطور که رهبر ما منحصر به مرزهای ایران نیست .

افروغی تصریح کرد: در تمامی نقاط دنیا بسیجیان و سلحشوران گوش به فرمان مقام معظم رهبری را داریم و ما همه آنان را جزو بسیجیان می دانیم هر چند ممکن است در خانه های ما هم کسانی باشند که اندیشه ای مخالف اندیشه و تفکرات امام راحل و مقام معظم رهبری داشته باشند که ما این افراد را بسیجی نمی شناسیم.

امام جمعه شهر لیکک گفت: اوج توحید،معاد باوری و ولایت پذیری بسیج در 8 سال دفاع مقدس نمود پیدا کرد و جلوه های دیگر بسیج به مرور زمان در حال ظهور می باشد .

افروغی افزود: کشورمان به برکت تفکر بسیجی در حوزه امنیت، جنگ به خارج از مرزهای ایران کشاند و برخلاف تمامی پیش بینی ها، دشمنان ما به خاک ذلت  کشانده شدند و ایران را در تمامی نبرد ها پیروز میدان می دانند.

وی گفت: در حال حاضر قلب جهان خاورمیانه است که قلب تپنده خاورمیانه نیز تفکر بسیجی ایرانیان است و  در صورتی که تفکر بسیجی در جامعه ما زنده بماند، اگر دشمن ما میلیاردها دلار هزینه کند هیچگاه نمی تواند کاری از پیش ببرد.

امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه باید تفکر بسیجی به دوحوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند، گفت: اندیشه بسیجی و جهادی برای کشور ما امری حیاتی است و  باید تفکرات بسیجی و جهادی به شکل گفتمان درآید تا دولت ما نیز به آن تمکین کند.

افروغی در پایان سخنان خود از حضور پرسنل ناحیه مقاومت بسیج در دفتر امام جمعه تقدیر و تشکر کرد و جهت برگزاری هر گونه برنامه فرهنگی ،مذهبی با همکاری سپاه پاسداران اعلام آمادگی نمود.

 

ارسال نظرات