خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: 31کارگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در قاین مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۹۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمید رضا برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاین در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: یکی از برنامه های بسیار جذاب بسیج، طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی است که در جهت کمک به معیشت بسیجیان وغیر بسیجیان صورت می گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیلات برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا در بخش تولید قارچ، زنبورداری، پرورش بلدرچین، مرغ بومی، دامداری، راه اندازی گلخانه واحیای باغات نزدیک به590میلیون تومان در غلب وام های 10میلیونی به بسیجیان پرداخت شده است.

برات زاده بیان داشت: 31کارگاه اقتصاد مقاومتی که از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کرده اند در هفته بسیج راه اندازی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: دربحث صنایع تبدیلی نیز 216میلیون تومان در عرصه های بافندگی و ریسندگی، بسته بندی محصولات کشاورزی، فناوری لبنیات اعتبار داریم وعلاقه مندان می توانند جهت تسهیلات در این زمینه به بسیج سازندگی شهرستان مراجعه وطبق روال اداری تسهیلات دریافت کنند.

وی بابیان اینکه شرکت نگار نصر نیز درجهت کمک به راه اندازی صنایع نیمه فعال وتعطیل شده تسهیلات خوبی ارائه می دهد گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی خاص هر شهرستانی دراستان تشکیل شده است وصنایع نیمه تعطیل شهرستانها شناسایی شده و در جهت تزریق بخشی از کمک هزینه در جهت راه اندازی مجدد این کارگاه ها شرکت نگار نصر آمادگی همکاری دارد و در این راستا 380میلیون تومان اعتبار داشته ایم که به تناسب درخواست تولید کنندگان به آنها پرداخت می شود.

برات زاده بیان داشت: با توجه به دریافت تسهیلات توسط اشخاص معین ومشخص شده ،بسیج سازندگی نظارت مستقیم و مستمر بر تمامی کارگاه ها داشته و علاوه بر ارائه تسهیلات، کارگاه های آموزشی و ترویجی را برگزار می کند و در بازدید از 80درصد کارگاه هایی که تسهیلات پرداخت شده اند این کارگاه ها در مسیر واقعی و حقیقی بوده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در راستای پیشرفت ، توسعه و آبادانی بویژه در مناطق محروم در قالب طرح های مختلف از جمله اردوهای جهادی و ...اقدامات ارزنده ای انجام داده و یار و مددکار دستگاه های دولتی است و امید است بیش از گذشته از توان بسیج سازندگی در پروژه ها بهره برداری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها