رئیس سازمان ورزش بسیج کشور:
بسیج بدنه فعال کشور است بنابراین در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، سازندگی، ورزشی شاهد رشد و شکوفایی این نیروی عظیم هستیم.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۷۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم گرامیداشت هفته بیسج با حضور مهمان کشوری و هیئت همراه و اهالی و شورای اسلامی، بسیجیان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در مسجد جامع شهر آب بر برگزارشد.
مسئول بسیج ورزشکاران کشور در این مراسم با تبریک هفته بسیج به نقش و اهمیت بسیج پرداخت و گفت: بسیج باید تشکیلاتی و سازمانی عمل کند همانگونه که دشمن این هدف را دنبال می کند و در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است  بنابراین باید بیشتر به هوش باشیم تا دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام بماند.
سردار یزدانی با اشاره به حضور بسیج در تمام عرصه های مختلف کشور افزود: بسیج بدنه فعال یک کشور است بنابراین در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، سازندگی، ورزشی شاهد رشد و شکوفایی این نیروی عظیم هستیم.
مسئول بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به مسائل سیاسی روز اظهارداشت: اولین کسی که جنگ نرم را طراحی کرد ابلیس بود که برای حضرت آدم نقشه کشید تا ایشان را از مقام خود برکنار کند بنابراین امروزه ابلیس های کوچک و دنیای کثیف استکبار به کف خانه های ما آمده اند که باید بیشتر مراقب خود و خانواده هایمان باشیم.
یزدانی خاطرنشان کرد: در بحث ورزشی با حمایت خوبی که مسئول بسیج مستضعفان کشور سردارنقدی داشتند در طول برنامه  ۵ ساله حدود ۳۰۰۰ سالن ورزشی بسیج در نقاط محروم کشور در دست احداث بوده که حدود ۵۰۰ سالن در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.
این مسئول از شرکت بیش از دومیلیارد بسیجی در طول برنامه های ۵ ساله برای شرکت در اردوهای راهیان نور خبرداد و افزود: علاوه بر آن سازمان حفظ و آثار در طول این مدت ۵۴ هزار یادواره شهدا برگزار کرده است .
وی با اشاره به راه اندازی حلقه های صالحین در کشور اظهارداشت: حدود ۳۳۰ هزار حلقه صالحین در کشور ایجاد شده که تعداد هر حلقه ۲۲ نفر می باشد که وظیفه اصلی آنها بصیرت و معرفت و بروز بودن آگاهی و تلاش برای بصیرت بخشی دیگران می باشد.
سردار یزدانی به فعالیتهای بسیج در زمینه اقتصادی پرداخت و گفت: بیش از ۱۲۵۰ واحد پرورش شتر مرغ در مناطق مختلف کشور ایجاد شده است و راه اندازی ۷ بیمارستان سیار در مناطق محروم کشور که در آن از پزشکان حزب الهی استفاده می شود و توسط چندین تریلی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان فرستاده می شود تا به مردم خدماتی ارائه دهند این هم یکی از برکات انقلاب اسلامی می باشد.



ارسال نظرات