فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تنگستان گفت: هفته بسیج نماد ولایت‌پذیری و استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی صبح امروز در آیین تجلیل از فعالین عرصه بسیج و سپاه گفت: هرچند در ایام مبارک هفته بسیج قرار داریم، لیکن باید شان و کرامت ایام حزن‌انگیز ماه صفر پاس داشته شود زیرا این ایام همواره فرهنگ زینبی اندیشیدن و زینبی زیستن به ما آموخته می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان اظهار کرد: امروز همه ما باید تابع فرامین مقام معظم رهبری باشیم و این را بدانیم که ولایت‌مداری همراه با اطاعت‌پذیری است.

وی افزود: جنگ نرم، در عصر کنونی به‌عنوان اصلی‌ترین راهبرد و تاکتیک دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس اسلامی است و به‌منظور مأیوس کردن و سست کردن ایمان و اراده مردم ایران اسلامی است که در این خصوص مقام معظم رهبری به‌کرات روشنگری‌هایی داشته‌اند.

ملاکی خطاب به بسیجیان تصریح کرد: بسیجیان نیز با استمداد از الطاف الهی و تکیه‌ بر توان خویش باید در صحنه مبارزه با دشمن حضور داشته و تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

وی همچنین اضافه کرد: باید بدانیم دشمنان در مرحله پسابرجام با طراحی پروژه‌ای به نام نفوذ به دنبال عملیاتی کردن اهداف خباثت‌گونه خود هستند که به فرموده مقام معظم رهبری مهم‌ترین عرصه‌های نفوذ، عرصه‌های سیاسی و فرهنگی است که رسالت بسیجیان در این هماورد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فرماندهی سپاه امام علی (ع) تنگستان با اشاره به اینکه هفته بسیج نماد ولایت‌پذیری و استکبارستیزی است بیان داشت: بحمدالله بسیج توانسته است در تمامی عرصه‌ها در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات امام و رهبری خوش بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات